1 394 kr
Jojo
Sverige

Rekommenderas!

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 25 mars 2024
Trevligt hotell med bra läge, här bor jag gärna igen! Smakfullt möblerat, rent och fräscht. Mycket bra frukost, allt en kan önska och lite till. Trevlig och hjälpsam personal. Det enda som har en hel del förbättringspotential är gymmet, ett litet trångt rum väldigt sparsamt utrustat. Inte värt att kalla gym. Bra dock att hotellet erbjuder tillträde till ett lokalt gym kostnadsfritt.
Datum för vistelsen: mars 2024
Resetyp: Reste i arbetet
4,0 av 5 bubblorStandard
4,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
4,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Info Clarion Hotel Grand Östersund, Guest Services / Front OfficeClarion Hotel Grand Östersund, svarade på det här omdömet
Svarade 2 apr. 2024
Hej Jojo. Tack för dina vänliga ord om vårt hotell och dess läge! Vi är glada att du trivdes hos oss och uppskattade vår service och faciliteter. Vi tar ditt feedback om gymmet på allvar och ser fram emot att välkomna dig tillbaka som vår gäst! Med vänliga hälsningar,
Zoe Eneroth
    950 kr
0.9 km från Clarion Hotel Grand Östersund
Visa fler hotell i Östersund
Omdömet skrevs 15 november 2023

Kort besök i Östersund pga jobb
Bra läge och smidigt med flygbuss som stannar ”utanför”

Bra frukost och förväntad standard på rummet. Alltid trevligt att mötas av ett helt vitt vinterlandskap redan på hösten

Datum för vistelsen: november 2023
Tack Andreas W
Info Clarion Hotel Grand Östersund, Guest Services / Front Office på Clarion Hotel Grand Östersund, svarade på det här omdömetSvarade 17 november 2023

Hej Andreas! Oj vad glada vi blir, vilket fantastiskt fint betyg du ger oss. Härligt att du är nöjd med både läge, frukost och service. Vinterlandskapet kan vi inte ta åt oss äran för men vi håller med, helt fantastiskt med så mycket snö redan. Du är varmt välkommen tillbaka till oss!

Varma vinterhälsningar,
Sara Wadman, Marknadskoordinator, Clarion Hotel Grand Östersund

Omdömet skrevs 8 oktober 2023

Halva restaurangens sittplatser och bord var avspärrade.
Där det var öppet så fanns det flera bord som kanske var lediga men inget av dem var avplockade.
Jag fråga personalen om lediga sittplatser och vi blev då pekade till baren.
När inga lediga avplockade bord fanns där heller, så fick vi ändå själva plocka av ett jättelitet lågt bord där ett par nyss lämnat frukosten.
Är det meningen att man nästan ska behöva sitta på golvet i jättelåga fåtöljer vid ett minimalt bord och balansera tallrikar och glas på bordet för få i sig en frukost - obekvämt och trist!!!
Istället för att peka oss till ytterligare bord som inte heller var avplockat så borde personalen ha lagt resurser på att plocka av och torka bord och hänvisat oss dit.
Vi var nära att lämna hotellet utan frukost men tjurade ändå på vid ”miniatyr-möblerna”.
Trist att behöva avsluta besöket med en dålig frukost-upplevelse!

Datum för vistelsen: oktober 2023
Tack Per S
Omdömet skrevs 11 september 2023

Han som jobbar i frukostsalen är en riktig stjärna! Vi koste oss och kommer säkert tillbaka när det blir en liten sommartur igen. Det var tyst och fredfullt i hotellet, vi fick sova utmärkt. Sängen var bra.

Datum för vistelsen: september 2023
Tack 611riittak
Omdömet skrevs 5 september 2023 från mobil enhet

Tredje gången jag bor på Grand och den här gången vill jag hylla restaurangen!
Jättegod mat i fullsatt restaurang och suuper trevlig personal! På Frukosten finns "allt" du kan önska. Beställ en omelett om du vill. Mustafa ,TACK, för din vänlighet och glädje. Tack för frukten kaffet och smörgåsarna som du ordnade åt oss att med på vår vidare resa längs Vildmarksvägen.

Datum för vistelsen: september 2023
Tack Matsalvis
Omdömet skrevs 16 augusti 2023

Jättefint rum, rent och fräscht.
Lite varmt på rummet så fönstret fick stå öppet hela natten.
Frukosten jättefin och mycket att välja på.
Hotellet ligger precis på gågatans början så mera centralt är svårt att komma. Parkering erbjuds både inom och utomhus.
Här bor vi nog igen när vi kommer tillbaka.

Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack Vegetarisk