Omdömet skrevs 14 september 2020 från mobil enhet

Hade bokat ett rum på pensionatet tvärs över gatan som delar reception med ovanstående hotell. Då jag skulle checka in blev jag erbjuden ett rum på hotell Jämteborg för samma pris. Rummet var litet men hade egen dusch och det som behövs för en natts sömn. Frukostbuffén var god och lagom stor. Kommer gärna tillbaks.

Datum för vistelsen: september 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack Jajoha62
Omdömet skrevs 10 augusti 2020 från mobil enhet

Jämteborg ligger i centrala Östersund. Hotellet har gratis parkering på gården. Rummen är fräscha med bra sängar. Frukosten var bra. Hotellet ligger bra till för utflykter i Östersund eller så kan man låna cyklar gratis för en tur till Frösön.

Datum för vistelsen: augusti 2020
1  Tack 273larsf
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Väldigt trevligt bemötande och hjälpsamma i receptionen och baren. Bra frukost. Sköna sängar. Känns som ett trevligt familjehotell med biljard och pingis i källaren. Ligger centralt i Östersund. Vi kommer tillbaka.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Erik R
Omdömet skrevs 23 juni 2019 från mobil enhet

Mycket mysigt litet hotell med fantastiskt hjälpsam trevlig personal. Låt er inte skrämmas av endast tre stjärnor. Har allt man behöver, frukost och parkering och lite till. Ska alltid bo här när jag kommer till Östersund. Mer än prisvärt!

Datum för vistelsen: juni 2019
1  Tack Catarina G
Omdömet skrevs 7 januari 2018 från mobil enhet

Vi bodde två nätter i ett MI fre dubbelrum och ett enkelrum. Mysigt med golvvärme i badrummet. Bra sängar, bra belysning och varmt o h mysigt. Riktigt bra frukostbuffé med tanke på priset. Det mesta fanns! Kommer gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: januari 2018
1  Tack eva_magoulias