“Väldigt god mat och rätt mysigt”

Restaurang Indisk Gård - Indisk restaurang Östersund
Rankad som nr 6 av 130 Restauranger i Östersund
Beskrivning: På Indiskgård, som ligger beläget i centrala Östersund, hittar du Indisk mat som prisas som en av de bästa i Östersund. Här äter du autentisk klassisk indisk mat och upplever spännande smakkombinationer. Kontakta oss på 063-51 04 33 för bordsbokning. Välkommen till din indiska restaurang i Östersund!

Väldigt god mat och rätt mysigt ställe! Lite torr personal som drar ner betyget, men värt ett besök!

Datum för besöket: maj 2021
Tack jonasherjeby

Omdömet skrevs 12 mars 2021 från mobil enhet

Indiskt restaurang mitt i Östersund ,lokalen är Ej så mycket omgjord sedan det var en kinesisk restaurang- mindre betydelse!!
Maten mycket god och vällagad kan varmt rekommenderas!!
Men servicen under ALL kritik!!
Slött och oengagerad och drar därför ned det totala bedömningen!!
Trist och tråkigt att va så ointressant!!
Allra helst då det endast var 4 gäster i Restaurangen!!

Datum för besöket: mars 2021
1  Tack Monica O
Omdömet skrevs 24 januari 2021

Tog en omväg till Åre och stannade här pga alla goda rekommendationer på TP och det var SÅ VÄRT. Miljön var inte så fin, menyn såg oseriös ut men maten var WOW. Den kom fort och tog indisk mat till en helt ny nivå för både mig och min partner. Kanske den godaste indiska maten vi någonsin ätit.

Datum för besöket: januari 2021
1  Tack Zarzar92
Omdömet skrevs 1 november 2020

Trevlig personal och ombonad miljö. Mycket och vällagad mat. Alla i sällskapet var nöjda med sina val. Maten kom också in snabbt.

Datum för besöket: november 2020
Tack PelleLind
Omdömet skrevs 27 september 2020 från mobil enhet

God mat! Trevlig personal. Fin restaurang. Förtjänar absolut ett besök om man är i Östersund! För oss tog det lite tid tills vi fick in maten (mga takeaway beställningar under tiden vi var där), men väntan var värd.

Datum för besöket: september 2020
1  Tack 530sofiaaa

Resenärer som tittade på Restaurang Indisk Gård - Indisk restaurang Östersund tittade också på

Östersund, Jämtlands län

Besökt Restaurang Indisk Gård - Indisk restaurang Östersund? Berätta vad du tyckte!