595 kr
Emelie H

Prisvärd och god frukost

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 11 aug. 2018från mobil enhet
Utmärkt frukost!

Pensionat beläget nära tågstationen. Vi hyrde ett privat dubbelrum. Helt okey, rent och prydligt, dock äldre och gnissliga sängar.
Privat toalett med vask. Gemensam dusch i korridoren.
Datum för vistelsen: augusti 2018
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
0.2 km från Pensionat Bjornen
2.3 km från Pensionat Bjornen
690 kr
    690 kr
Restaurang
Studio på Hotell Zäta Longstay i Östersund.
995 kr
  • Vio.com
2.5 km från Pensionat Bjornen
Visa fler hotell i Östersund
Omdömet skrevs 25 augusti 2017

För att vara ett pensionat var det jättebra. Stort rum med pentry och ett badrum. Väldigt bra frukostbuffe. Perfekt läge nära tågstationen. Perfekt boende för mig och mina två hundar! Även trevlig personal. Dessutom privatägt vilket jag tycker man ska gynna.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack lottakegreiss
Omdömet skrevs 30 juli 2016

Enkel standard till bra pris. saknade sängbord och städningen hade kunnat varit lite bättre. men trevlig personal vid incheckning.blev lite förvirrad över att receptionen var på hotellet på andra sidan gatan.

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack Jonas-Linda
Omdömet skrevs 13 mars 2016

Bodde här igen efter ett års paus. Nu hade rummet jag bott i tidigare renoverats. Det fanns en ny, stilig soffgrupp på rummet (i stället för klädskåpet) och färgskalan gick i stiligt grafitgrått. Hela rummet verkade modernare och snyggare, badrummet var dock likadant som tidigare. En klar förbättring! Jag trivdes bra här och kommer tillbaka. Wifin på rummet fungerade fint. Pluspoäng för att jag bad om samma rum jag bott i tidigare och fick det - personalen svarar snabbt och vänligt på e-post. Man ska dock minnas att detta är ett pensionat - t.ex. lakan kostar extra.

Datum för vistelsen: februari 2016
Tack N L
Omdömet skrevs 9 augusti 2015 från mobil enhet

Ett bra alternativ om man bara behöver en plats att sova på. Sköna sängar och en god frukost. Dålig standard på rummen, gammalt och slitet. Tillåter hundar på rummen. Personalen var trevlig och hjälpsam. Bra med parkeringsmöjligheter på gatan utanför.

Datum för vistelsen: augusti 2015
1  Tack Andreas S
Omdömet skrevs 1 juni 2015

Vi var ett gäng på 6 personer som bodde i en av deras lägenhetsrum. Det var fräscht, städat och priset var oslagbart. Då vi skulle iväg tidigt på lördagmorgon för att delta i Norrlandsseriens första deltävling så fick vi frukostpaket som vi fick ta till lägenheten.
Jättetrevlig personal och riktigt god frukost.
Detta kommer vara ett givet boende för oss nästa år när vi ska tillbaka och tävla i Norrlandsserien.

Dock så fanns det inga persienner i ena sovrummet. Och standarden är inget märkvärdigt, men det är fräscht vilket jag värdesätter mer än hög standard när jag letar billiga boenden.

Datum för vistelsen: maj 2015
Tack jaeriksson