“Jo”
Omdöme om Shanghai Wok

Shanghai Wok
Rankad som nr 13 av 130 Restauranger i Östersund
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Positivt överraskade blev vi!
God och vällagad mat i rejäla portioner. Även om sockerchocken är massiv efter en krispig kyckling så är den delikat. Åt på rekommendation chop suey vilken var god.
Miljön är stram kinakrog 1A, men läget längs gågatan ypperligt.

Datum för besöket: februari 2020
Tack CoccodrilloOsd

Omdömet skrevs 6 november 2019

Fyra små rätter, helt ok....smakade som det ska.
Frun åt också fyra små rrätter. Till detta drack jag en öl(Mariestad), frun ville ha Bayerskt men det var slut så hon fick en Eriksberg istället.

Datum för besöket: november 2019
Tack Nomad386486
Omdömet skrevs 24 augusti 2019

Vi slank in här en fredagkväll utan att ha bokat bord. Inga problem, vi fick plats direkt. Snabb service, vi beställde dryck som vi fick nästan på en gång och maten kom inte lång tid efter.
Maten var ok, ingen höjdare men heller inte dålig på nåt vis. Kul blandning med folk, några stammisar, några släktingar till ägarna (tror vi åtminstone) och några turister som vi. Trevligt och prisvärt.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Deadmeat18
Omdömet skrevs 4 juli 2019

Härlig thaimat i buffeform. Inget saknas! Dessutom bröd och räkchips som komplement. Både högt, skaldjurs och vegetariska alternativ

Datum för besöket: juli 2019
Tack Claës Och Carin R
Omdömet skrevs 19 februari 2019

Äter man här så vet man vad man får om man är van klassisk chinamat i Sverige. Företrädesvis gott utan några överraskningar.

Datum för besöket: december 2018
Tack Ulf O

Resenärer som tittade på Shanghai Wok tittade också på

Östersund, Jämtlands län

Besökt Shanghai Wok? Berätta vad du tyckte!