“Härlig Julbordsmiljö”

Lägg till den.
Restaurang Hov
Rankad som nr 28 av 130 Restauranger i Östersund
Omdömet skrevs 28 december 2017

Har aldrig tidigare besökt denna restaurang, men har tagit del av deras Julbord i år.
Miljön är fantastisk med gamla tidstypiska sängskåp och andra detaljer.

Maten var fantastisk god och fräsch. Många olika rätter från regionen.
Mycket trevlig och serviceinriktad personal.
Miljön, maten och personalen gjorde att detta var det bästa Julbord jag någonsin haft.

Tack Johan H

Omdömet skrevs 10 augusti 2017

Äter oftast lunch här vid besök på Jamtli.
Lunchbuffe med salladsbord smakar bra. Trevlig ovh tillmötesgående personal

Tack Annika S
Omdömet skrevs 27 juni 2017

Åt det vegetariska alternativet till dagens lunch och maten var helt fantastisk! Jag kommer snart tillbaka igen för nya smakupplevelser.

Tack Sweden_is_lovely
Omdömet skrevs 10 mars 2017 från mobil enhet

Om du vill äta lyxlunch, så finns den på Restaurang Hov, Jamtli. Otroligt välkomponerad meny, med något för alla, även vegetarianer. Ett genomgående tänk från brödkorg med olivsmör o sallad till kaffe/the o kaka. Extra poäng för val av öl från microbryggeri till thesorter av god kvalite. Själva maten höll otroligt hög klass. Så vill man äta gott o samtidigt prisvärt, åk till Restaurang Hov. Att det ligger i en så vacker miljö som Jamtli erbjuder gör inte besöket sämre.

Tack IngeborgGiegold
Omdömet skrevs 9 november 2016

Åt en mycket god vegetarisk lunch, bland annat grillad halloumi. Miljön är så trivsam och det känns lyxigt med bordsservering. Chokladfondanten till efterrätt var snudd på magisk.
Vi fick även en kort beskrivning av det anrika huset.
Restaurang Hov rekommenderas varmt om du vill äta gott i en anrik miljö med trevlig personal! Det brukar finnas en kötträtt, en fiskrätt och en vegetarisk rätt.

Tack Susanne G

Resenärer som tittade på Restaurang Hov tittade också på

Östersund, Jämtlands län

Besökt Restaurang Hov? Berätta vad du tyckte!