“Papegojan har blivit en mycket”

Papegojan Restaurang o. Catering
Rankad som nr 22 av 130 Restauranger i Östersund

Papegojan har blivit en mycket populär lunchrestaurang i Östersund.
Kanske lite För populär — för tyvärr har personalen tagit på sig någon förmyndarroll som inte hör hemma hos vuxna ansvarstagande kunder??
Att uppmana Alla att tvätta händerna kan väl passa in på Förskola/ skola — men att springa efter vuxna människor känns smått hysteriskt !!
Allra helst när Corona är ett Luftburet virus!!
Så Då är det bättre att se till att ha god vädring i lokalen!!
Jobbar runt i Sverige och äter oftast Luncher ute och har aldrig Tidigare — Ej när Corona härjade som mest Varit med om Värre hysteri!!
Maten är bra!

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack Monica O

Omdömet skrevs 13 juli 2020

Fantastisk mat , högsta kvalitet på råvarorna. Deras fisk är fantastisk och speciellt torskryggen som är gudomlig.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Petter S
Omdömet skrevs 3 december 2018

Det finns inget bättre lunch ställe, maten och personalen är grymt duktiga, andra kockar borde få sin utbildning på papegojan. Skulle nobelpriset i vällagad mat finnas skulle papegojan troligen vinna.

Datum för besöket: november 2018
Tack Sune E
Omdömet skrevs 15 november 2018 från mobil enhet

Mycket fina omdömen här.. måste ha haft otur då..
Att hitta korvbitar i vad som marknadsförs som älggryta kännas sådär, vill jag ha reströra beställer jag pytt.
I övrigt blygt kryddat. Plus för ok salladsbuffe. Bullrig lokal, välbesökt så kan vara kärvt m sittplatser. Parkeringskaos råder utanför. Trevlig personal

Datum för besöket: november 2018
Tack CoccodrilloOsd
Omdömet skrevs 8 september 2018 från mobil enhet

Alltid god och vällagad lunch,
ofta med lokal huvudingrediens.
Riklig tillbehörs buffé.
Östersunds bästa lunch.

Datum för besöket: september 2018
1  Tack zzstefanzz

Resenärer som tittade på Papegojan Restaurang o. Catering tittade också på

Östersund, Jämtlands län
Östersund, Jämtlands län

Besökt Papegojan Restaurang o. Catering? Berätta vad du tyckte!