“Fantastisk helhetsupplevelse”

Kök: Japanskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 11 december 2017

Absolut den bästa japanska restaurang utanför Japan jag har besökt och i samma klass som de bästa jag har ätit på i Japan. Mycket bra service både i samband med bokning och under besöket. Utmärkt mat och fantastisk fin presentation.

Totemo oishikatta desu! Domo arigato gozaimashita Takeuchi-san.

Tack Dirk H

Omdömet skrevs 21 oktober 2017 från mobil enhet

Kan bara säga att det är en fröjd och en ära att ärta på Mikado! Jag har ätit på de bästa restaurangerna i Japan och USA och Europa mm. Men aldrig har jag varit så nöjd
Maten är unik så passa på! Ni kommer aldrig att ångra er

Tack Stureracemenr1
Omdömet skrevs 4 oktober 2017

Otrolig mat; spännande, riktigt japanskt fast med mycket lokala råvaror en sann kulinarisk upplevelse värt varenda öre.

Maten är utsökt men det mest fantastiska är uppläggen so är helt fantastiska kreationer. Mer konst än mat nästan synd att äta.

Tack Waitong
Omdömet skrevs 11 juli 2017

Lugn avslappnad miljö. Otrolig service. Att sedan få njuta av den konstnärliga och mycket läckra maten gör det en minnesvärd kväll

Tack Henkt397
Omdömet skrevs 3 juni 2017

Så här bra japansk mat har jag inte ätit annat i i Japan. Gott, vackert presenterat, rofylld stämning, man kan sitta och prata utan problem.

2  Tack petmeu

Resenärer som tittade på Mikado tittade också på

Östersund, Jämtlands län

Besökt Mikado? Berätta vad du tyckte!