“Smaskig och mycket mat för bra pris.”
Omdöme om Bbq Garden

Bbq Garden
Rankad som nr 9 av 130 Restauranger i Östersund
Omdömet skrevs 1 februari 2018 från mobil enhet

Trevligt ställe med mycket god mat att välja på...räkspett, kycklingspett, sushi, vårrullar mm och efterrätter. Friterad banan med glass....Proppmätt Bra priser

Tack annols66

Omdömet skrevs 7 november 2017

För mig som äter typ LCHF inget problem att hitta en fullvärdig måltid. Åt dock lite för mycket av det goda gröna sjögräset sist. Sammantaget en trevlig restaurang.

1  Tack Eva S
Omdömet skrevs 6 november 2017

Inte onödigt dyrt, en bra asiatisk buffé. Billigare variants som vardagslunch. Jag som föredrar LCHF kan hitta det som passar i buffén, förutom att det också finns en wok-buffe och vissa sushi-rätter som passar. Inte LCHF men du kan servera dig mjukglass själv. (jag tog en LITEN klick). Det kan fattas lite ibland när det är lunchrusning så försök undvika den.

1  Tack BertilP28
Omdömet skrevs 11 oktober 2017

Klart en av de bättre lunchbufféer jag testat, varit här sju gånger senaste halvåret. Det finns alltid någon sorts husman och till det ett antal standardrätter från de asiatiska köken, som man kan blanda hur man vill. Extra prisvärt med tanke på sushibordet. Hög kvalitet på samtliga delar - väl tillagat och välsmakande. Stor lokal med goda möjligheter till att sitta ifred om man så önskar. Mycket trevlig personal. I det stora hela mycket positivt, det enda som kanske går att klaga över är att lite större variation kunde vara roligt, samt att namnet inte direkt speglar rätterna.

1  Tack Daniel G
Omdömet skrevs 11 september 2017

Bra lunchställe med stor buffé innehållandes kinesiskt, lite sushi och i regel två husmanskost-rätter att välja ifrån. Ett extra plus för en liten sötsak till kaffet.

Tack _hakan_bergdahl

Resenärer som tittade på Bbq Garden tittade också på

Östersund, Jämtlands län

Besökt Bbq Garden? Berätta vad du tyckte!