Priceline
eDreams
Sunshine664748

Mycket prisvärt

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 5 aug. 2023från mobil enhet
Stort och rymligt flerbäddsrum med 4 våningssängar. Fräscht och välutrustat kök. Bra och fräscha duschar. Restaurangen på nedervåningen hade jättegod mat även om servicen var lite långsam. Tror dock inte att de serverade frukost. Ca 1,5 km från tågstationen, 19 min att gå. Bra ljudisolerade rum. Någon av persiennerna var trasiga. Det fanns gardiner att dra för men det blev lite ljust på morgonen.
Datum för vistelsen: augusti 2023
Resetyp: Reste med familjen
Ser du något problem med det här omdömet?
  • Scandic Hotels
2.1 km från Multi Challenge Hostel
    1 220 kr
1.8 km från Multi Challenge Hostel
Kostnadsfri parkering
Studio på Hotell Zäta Longstay i Östersund.
    974 kr
    1 163 kr
2.2 km från Multi Challenge Hostel
Visa fler hotell i Östersund
Omdömet skrevs 7 november 2022 från mobil enhet

Otydligt om vart incheckningen var. Lyhört och slamrigt i korridoren och mellan rummen. Mycket enkla rum. Vi var 4 personer i ett litet långsmalt rum på ca 8m2 med 2 platsbyggda våningssängar. 2 små stolar och ett litet bord. Bara 2 krokar. Ingen annan förvaring/avhängningsyta. Blev rörigt och mycket på golvet/i stolarna. Toalett med handfat och dusch i korridor. Kök med 2 matbord och en soffa. Dåligt städat på de allmänna ytorna. Något som går igenom hela Multichallenge/BodaBorg. Trist.

Datum för vistelsen: november 2022
Tack jensan77
Tobias Edin, Ägare på Multi Challenge Hostel, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2023

Hej, vad tråkigt vi inte kunde leverera och nå dina förväntningar. Rummen är som dom är och uppskattas av många andra gäster men städningen är såklart något ni inte ska uppleva vara dåligt. Då det är ett hostel ska gästerna själva städa rummen efter sig men vi kontrollerar alltid att det ser OK ut. Vi tar till oss övrig feedback och ser till att förbättrar oss.