“Bästa ”
Omdöme om Tre Rum

Tre Rum
Rankad som nr 4 av 130 Restauranger i Östersund
Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

God lokalproducerad mat med mycket god service i en superskön miljö. De har även mycket goda luncher.

Tack Christel L

Omdömet skrevs 19 mars 2018 från mobil enhet

Vi var ett sällskap om 4 pers. Bokat bord innan. Blev mycket väl emottagna och den service vi fick under hela kvällen finner man sällan. Vi åt förrätter toast Skagen och svampsoppa. Till varmrätt röding, tournedos och pepparstek, allt smakade fantastiskt gott.

Tack Marie G
Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Var där i ett stort sällskap mellan 9 och 60 år.
+ Meny som har något för alla, serverar både fisk och vegetarisk rätt.
+ Trevlig serveringspersonal.
+ Mysig inredning.
+ Fräscha toaletter.
+ Bra läge centralt på gågatan.
+ Hela sällskapet var nöjda.

- Något dyra, hade önskat ett par ”budgeträtter”. Pizza för 150 kronor är liksom aldrig värd priset med tanke på ingredienserna...
- Alla efterrätterna låg straxt under hundringen, en familj backar oftast då pga att det blir för dyrt.
- Hade gärna sett fler vegetariska alternativ. Nu fanns det portabello hamburgare som iofs var jättegod, men det är trist att man så ofta får ”skräpmat” som burgare och pasta när man är vegetarian. Allt fler väljer bort kött, varför inte satsa på lite bättre vegoalternativ? Eller går inte det hem i Norrlands inland?

Rekommenderar detta ställe men kommer själv att leta efter ett mer renodlat vegoställe nästa gång tror jag.

Tack Dartanjang
Omdömet skrevs 10 februari 2018

Mycket uppmärksam och snabb service. Möts av ett välkomnande och får snabbt frågan om var i lokalen man helst sitter. Menyn kommer snabbt och har lagom många rätter för att snabbt kunna bestämma sig. Hamburgaren smakade utmärkt och tillbehören var i lagom mängd och smakfullt presenterade. Det som skiljer en bra restaurang från en medelmåttig är att när en gäst frågar om saker som inte står på menyn är den spontana reaktionen att "Det finns och det är klart att vi fixar det" Detta är en sådan restaurang. Fick ett helt egenkomponerat dessertförslag utan krångel och precis som jag ville ha det. Lika snabbt och enkelt gick det att avsluta kvällen och gå vidare. Jag kan utan vidare rekommendera detta ställe för dig som letar efter en bra middag i mellanprisklassen. Inredningen är inte fashionabel på något sätt, men mysig och välkomnande.

Tack hotelinspectorgadget
Omdömet skrevs 5 februari 2018 från mobil enhet

Den bästa planksteken jag ätit!
Riktigt mysigt, snabb och bra service av vänlig personal :)
Ett ställe som passar närsomhelst på dagen eller kvällen.

Tack Kimofthekong

Resenärer som tittade på Tre Rum tittade också på

Östersund, Jämtlands län

Besökt Tre Rum? Berätta vad du tyckte!