Höjdpunkter från omdömen
Fantastisk oas!

Helt fantastisk oas!! Man kunde plocka fossiler från MARKEN man låg på samtidigt som man solade och ... läs mer

Tiffniff
Halmstad, Sverige
från mobil enhet
Fritt från alger och maneter, men kaos i logistik och kass väg

Vägen in är ett skämt. Hur kan inte vägverket se till att fylla igen alla miljoners potthål? Möte ... läs mer

Omdömet skrevs 14 augusti 2021
Karesson
Göteborg, Sverige
Läs alla 164 omdömen

Omdömet skrevs 20 juli 2021 från mobil enhet

Blå Lagunen var ett riktigt poppisställe för våra tonåringar som hoppade och dök från klipporna i det fina blågröna vattnet.
Kom innan kl 10 annars får ni ingen parkering. Finns dricka, glass och mackor i begränsad upplaga, ta med egen fika som räcker flera timmar för härifrån vill man inte åka hem!

Tack ceccan_81
Omdömet skrevs 10 juli 2021 från mobil enhet

Överreklamerat och äckligt. Det är den sämsta upplevelsen som någonsin jag har haft. Tog lång tid att åka dit, det är betalparkering och mycket folk. Väl där tog vi snabbt dopp men kunde inte vara kvar pga invasion av steklar eller bin som var överallt de tog sig in i bilen och satt fast på alla tillhörigheter.

Tack 179ingelag
Omdömet skrevs 1 juli 2021 från mobil enhet

Enligt oss överreklamerat, rent överallt och vattnet är fint! Svårt att bada men ungefär samma temperatur som i havet. En solig dag är det svårt att få parkering.

1  Tack F265OXamandao
Omdömet skrevs 24 juni 2021 från mobil enhet

Härlig ställe. Kom tidigt innan all folket kommer.
Ha med badskor. Många småstenar och grus.
Ingen sandstrand.
Ta med solstol. Hårt underlag.

Datum för upplevelsen: maj 2021
Tack WillC218
Omdömet skrevs 21 juni 2021 från mobil enhet

Wow så klart och fint vatten! Och vilken färg! Vi var där i början av juni och då var där väldigt lite besökare och vi kom dit ganska tidigt.

Ta med något att äta och något att ha på fötterna för de minsta då stenen/gruset är ganska vasst.

Datum för upplevelsen: maj 2021
Tack 747johanl