Höjdpunkter från omdömen
Fin badtur

Vi var till Blå Lagunen en förmiddag för sol och bad. Fint vatten precis som bilderna visar. Vi var ... läs mer

Omdömet skrevs 21 juli 2021
Karin M
från mobil enhet
Fantastisk oas!

Helt fantastisk oas!! Man kunde plocka fossiler från MARKEN man låg på samtidigt som man solade och ... läs mer

Omdömet skrevs 17 september 2021
Tiffniff
Halmstad, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 164 omdömen

Omdömet skrevs 24 juni 2021 från mobil enhet

Härlig ställe. Kom tidigt innan all folket kommer.
Ha med badskor. Många småstenar och grus.
Ingen sandstrand.
Ta med solstol. Hårt underlag.

Tack WillC218
Omdömet skrevs 21 juni 2021 från mobil enhet

Wow så klart och fint vatten! Och vilken färg! Vi var där i början av juni och då var där väldigt lite besökare och vi kom dit ganska tidigt.

Ta med något att äta och något att ha på fötterna för de minsta då stenen/gruset är ganska vasst.

Tack 747johanl
Omdömet skrevs 19 juni 2021 från mobil enhet

Fint vatten och bra temperatur även om det är före midsommar. Minus för de vassa stenarna, badskor är verkligen att föredra!

Tack saffranskolan
Omdömet skrevs 18 juni 2021 från mobil enhet

Wow helt fantastiskt vackert! Klart och fint vatten som verkligen lyser blå-grönt. Djupt ganska direkt när man kommer i vattnet vilket jag tycker är bra! Passar alla åldrar.

Tack AndersenMelanie
Omdömet skrevs 16 september 2020 från mobil enhet

Magisk plats! Rekommenderas att gå runt sjön
Klart och mjukt vatten. Lugnt och skönt (iaf i september)

Datum för upplevelsen: september 2020
Tack caun46