Höjdpunkter från omdömen
Fin badtur

Vi var till Blå Lagunen en förmiddag för sol och bad. Fint vatten precis som bilderna visar. Vi var ... läs mer

Omdömet skrevs 21 juli 2021
Karin M
från mobil enhet
Fantastisk oas!

Helt fantastisk oas!! Man kunde plocka fossiler från MARKEN man låg på samtidigt som man solade och ... läs mer

Omdömet skrevs 17 september 2021
Tiffniff
Halmstad, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 164 omdömen

Omdömet skrevs 18 juni 2021 från mobil enhet

Wow helt fantastiskt vackert! Klart och fint vatten som verkligen lyser blå-grönt. Djupt ganska direkt när man kommer i vattnet vilket jag tycker är bra! Passar alla åldrar.

Datum för upplevelsen: maj 2021
Tack AndersenMelanie
Omdömet skrevs 16 september 2020 från mobil enhet

Magisk plats! Rekommenderas att gå runt sjön
Klart och mjukt vatten. Lugnt och skönt (iaf i september)

Datum för upplevelsen: september 2020
Tack caun46
Omdömet skrevs 10 september 2020 från mobil enhet

Helt fantastiskt som en känsla av Medelhavet.
Skönt bad en bit in i september.
Rekommenderas verkligen. Lugnt och skönt men det beror väll på att det var sent på säsongen

Datum för upplevelsen: september 2020
Tack susannekA6817ME
Omdömet skrevs 25 augusti 2020 från mobil enhet

Helt magisk plats. Kan tänka mig att det är kaos till detta under högsäsong och vid varmt väder. Nu var det kyligt och blåsigt men ändå kunde man se magin som finns här.

Datum för upplevelsen: augusti 2020
3  Tack Bohul
Omdömet skrevs 22 augusti 2020 från mobil enhet

Levde upp till sitt namn, fastnade helt för lagunen. Lagom kallt, en aning vassa stenar dock men helheten slår allt negativt.

Magiskt helt enkelt!

Datum för upplevelsen: augusti 2020