Spara

Nykvarn, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 6 omdömen

Omdömet skrevs 3 februari 2021

Jätte fin djurpark, med mycket att göra. God mat i fiket, stort utbud och trevlig personal. Kommer definitivt besöka Gotland djurpark igen.

Datum för upplevelsen: juli 2020
Tack Emmaansdersson1
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Öppna stora ytor utomhus med massvis av lek för kanske framförallt små barn. Inga vägar för barnvagn/rullstol. Djurparken är mer som en bondgård. Vi tog varsin kaffe som inte var god. Maten som serverades var av litet utbud och som verkade vara färdiga rätter så tyvärr åkte vi för vi ville ha riktig mat.
En väg in till parken så bilar kan inte åka samtidigt in o ut.
Finns bara bajamajor...

Datum för upplevelsen: juli 2020
Tack sandramI4837MA
Omdömet skrevs 1 juli 2020 från mobil enhet

Väldigt dyr entré med tanke på vad man får. Tycker att det var svårt att klappa och komma nära djuren på det sätt som beskrevs av djurparken själv. Passade inte alls för 11 åring, kanske bättre för 3-6 åringar.

Datum för upplevelsen: juni 2020
Tack FiaEdl
Omdömet skrevs 3 augusti 2018 från mobil enhet

Gård där man kan få se djur och klappa får och minigrisar. Mycket uppskattat. Gott fika. Barnen gillade även trampbilarna och studsmattorna.

Datum för upplevelsen: juli 2018
Tack OssssW