“Matställe med karaktär”
Omdöme om Bankomat - STÄNGD

Bankomat
Omdömet skrevs 19 juli 2018

Atmosfär, riktigt fina burgare. Trevlig personal. Såg VM på storbildsTV med jättetrevlig stämning i lokalen.

Datum för besöket: juli 2018
Tack Ann201807

Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Aldrig har jag glidit in på ett ställe en timme efter stängning, mötts av ett leende, serverad inte bara en öl utan två, fått berättelse om varför Bankomat heter Bankomat, all information om kedjans övriga Bankomat ställen både i fjällen och i Stockholm, avslutat med ett tack för ikväll och god natt!
Vi ses igen

Datum för besöket: september 2017
Tack annarJ8362LQ
Omdömet skrevs 10 september 2017 från mobil enhet

Gick förbi vid lunchtid en dag och då restaurangen såg trevlig ut gick vi in.
Trevlig personal och god mat.
Lunch meny inte buffé men 3 olika rätter att välja på: kött, fisk och en vegetarisk.
Rikligt med mat så alla i vårt sällskap blev mätta och belåtna.
Kunde ha önskat lite mer från salladsbuffé n men den var fräsch vilket kompenserar det lite bristande utbudet.
Kaffe och kaka på maten, ingen extra kostnad.

Datum för besöket: september 2017
Tack Thomas M
Omdömet skrevs 7 augusti 2017 från mobil enhet

Vi va några vänner som var ute en kväll under vår vistelse i Visby. Vi passerade då bankomat såg att de hade ett riktigt bra erbjudande på 3 rätters så vi gled in. Mötes av en fantastisk medeltida å som gick genom restaurangen. Helt fantastiskt snyggt. Satte oss ner och beställde in. maten kom snabbt och var jätte god . Jag tog in en carpaccio och lamm till varmrätt mina vänner tog Skagen och beror till förrätt och burgare och fundera till varmrätt . Allt var verkligen helt underbart. Vi avslutade kvällen med några cocktails. De var nog bland de bästa jag provat . Jag rekommenderar alla att komma och prova en verkligen en pärla i Visby

Datum för besöket: juli 2017
Tack Pontus M
Omdömet skrevs 7 augusti 2017 från mobil enhet

God mat, goda drinkar och härlig stämning! Supertrevlig personal och bra service. Drinkarna får 10/10, nog det bästa jag druckit i drinkväg

Datum för besöket: juli 2017
Tack E3806WIlisag

Resenärer som tittade på Bankomat tittade också på