Omdömet skrevs 2 september 2016

Ett underbart vackert hus och lika vacker trädgård.Familjerum med sjöutsikt.Badbrygga med härliga utemöbler.Mycket vacker konst överallt.Sängarna härliga,första hotell jag bott på som har "motorsängar" vilket gör det bekvämt att ligga o läsa.Frukosten saknade ingenting.

Tips för att välja rum: Finns bara 2 rum Ett med balkong.Familjerummet har 2 rum men saknar balkong.
  • Bodde här: september 2016, reste som ett par
Tack Birgitta H
Omdömet skrevs 9 augusti 2016

Otroligt fint rum, vi valde det med balkongen! Härlig utsikt, bekväma sängar. Mycket bra bemötande med fin känsla för service. Bra läge med närhet till konstmuseet Louisiana och Helsingör. WIFi och bra frukost! Vi återkommer!

• Bodde här: augusti 2016, reste med vänner
1  Tack Elisabeth s
Omdömet skrevs 2 augusti 2016

Väldigt vackert hus i fantastiskt läge vid havet och med spännande inredning. En vänlig och personlig service och en av de bästa frukostar vi någonsin fått. En bed and breakfeast för dig som söker det där lilla extra.

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack stonestream57
Omdömet skrevs 20 juli 2016

Fin utsikt över havet, trevlig bemötande, rent och snyggt inne i huset. En till fördel är free Wi-Fi som vår tonåring hade uppskattat :)
Finns möjlighet till parkeringen.

Vi kan inte bedöma frukost eftersom åt med svärmor istället .

• Bodde här: november 2015, reste med familjen
Tack xenyli
Omdömet skrevs 28 september 2015 från mobil enhet

Verkligen en pärla vid sundet. Boende med havsutsikt. Ett trevligt värdpar med bra service. Frukosten utmärkt (ingick dock inte i hotellpriset) det tillhörande strandhuset var även detta smakfullt inrett. Gångavstånd till Helsingör. Dock ett minus med delat badrum

Bodde här: september 2015, reste som ett par
Tack connysBor_s