Agoda.com
SPARA 77 US$
Priceline115 US$
FindHotel189 US$
Omdömet skrevs 21 april 2019 från mobil enhet

Vi behövde sova en natt efter besök på Bakkens tivoli, för att dagen efter ta färjan över till Helsingborg. Som motell (i utkanten av Helsingör i ett industriområde, ca 3 km till centrum) fyller detta ställe väl sin funktion och vi möttes av trevlig personal och gott bemötande. Rummen var funktionella och det vi behövde fanns. Frukosten över förväntan, då man hade ansträngt sig med frukt och grönt och viss ambition gällande utseende på uppläggning. Bra övernattningsställe.

Datum för vistelsen: april 2019
Tack 157lenah
Omdömet skrevs 30 juli 2017

Ett billigt och superenkelt motell, inte något att skriva hem om på något sätt men passar bra då du har kört långt. Bilen ända fram till rumsdörren, enkla sängar, lite dåligt med tryck i duschen men funkar ok då det är nära till färjan och inte superdyrt.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack ToveM16
Omdömet skrevs 4 juli 2016 från mobil enhet

Tråkigt beläget i ett industriområde utanför Helsingör. Känns som baracker som satts upp som tillfälligt boende. Tråkiga rum utan fungerande TV. Wifi och frukost var OK. Absolut inget ställe för mer en än snabb övernattning. Inom gångavstånd finns ingenting.

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack Birgitta A
Omdömet skrevs 24 juni 2015 från mobil enhet

Allt med detta hotell är lagom. Rummet fyllde sin funktion och var rent. Frukosten var helt ok. Lätt och bra med parkering då man parkerade framför sin egen dörr. Vi övernattade en natt på väg mot Tyskland och det ligger bra till för en övernattning på väg till något annat.

Datum för vistelsen: juni 2015
Tack AnnaMNilsson
Omdömet skrevs 2 september 2013

Ett trevligt och billigt hotell med en hyfsad standard, bra service. Bokning var gjort i förväg samt att vi hade vår hund med. Utmärkt frukost den var riklig, i vårt fall kunna erhålla Gluten-fritt bröd. Det vore bra om vägvisningen kunde vara bättre, tydligare hotell-visning via Kongevejens olika rondeller speciellt när det är mörkt är det svårt att hitta.

Rumstips: Glöm ej att medtaga en Brandvarnare.
Datum för vistelsen: augusti 2013
Tack Lotte S