“Peter.m”

Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Inte värt pengarna!
Dom borde besöka Texas Longhorn och få lite inspiration hur äkta bbq ska smaka
Mycket personal men inte då pigga
Bara ungdomar

Tack petermE5229ZW

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Fick ett trevligt långbord så vi alla kunde sitta tillsammans & Snabb serverat trotts större sällskap. All kom mat samtidigt & var varm. Allt smakade gott & var rikligt bland alla i sällskapet, Bra kött & smakrik kryddat mat, samt fina tillbehör & snyggt upplagt.
Denna dag var det extremt mycket folk, lite stimmigt i lokalen med hög ljudnivå. bra pris på rätterna & dryck.

Tack Göran B
Omdömet skrevs 4 november 2017

jag har äggallergi och beställde revben med tillbehör och frågade väkligen om de va ägg i och servitrisen gick till köket och frågade och dem sa att det inte va nån ägg i och sen få jag in en Coleslaw till revben och med erfaren äggallergi så vet jag att det innerhåller ägg
så sa jag till dem men fick ingen ursäkt heller besviken

Tack davidaldentun
Omdömet skrevs 4 oktober 2017 från mobil enhet

Besökte Helsingör med familj och vänner för en skön dag med pölar på torget och lite shopping i dom många trevliga butikerna. När hungern sätt in besökte vi Rib house för en sen lunch. Sällskapet bestod av barn, vegetarianer och några vanliga allätare. Alla blev väldigt nöjda och samtliga tyckte maten var vällagad och över förväntan. Dock var det svårt att få kontakt med servicen efter att maten var serverad. Så påfyllning av drycken tog tid. Avslutningsvis betalade jag vid en kassa och inte vid bordet. Spelade ingen större roll då priset var lägre än förväntat. Kan rekommenderas.

Tack max b
Omdömet skrevs 8 september 2017

På Rib House i Helsingör avnjöt vi såväl Spätta som Flæskesteg och Schnitzel. Maten var okej, men inget att skriva hem om. Det bestående minnet vi tog med oss från restaurangen var den smällande dörren ut till uteserveringen – där vi satt. Personalen sprang in och ut konstant, och smällde i dörren ljudligt och rejält varje gång de passerade den. Varför det? Sluta med det!

Tack RaspberryHamilton

Resenärer som tittade på Rib House tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Helsingör, Helsingoer Municipality

Besökt Rib House? Berätta vad du tyckte!