“Italien i Danmark”
Omdöme om La Dolce Vita

La Dolce Vita
Boka med
La Dolce Vita har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 2 av 116 Restauranger i Helsingör
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 20 juli 2018 från mobil enhet

När vi valde restaurang i Helsingör gick vi helt på TripAdvisor recensioner vilket visade sig vara helt korrekt. Maten var fantastiskt god helt enkelt och servicen mycket bra och personlig. Rekommenderas !

Tack Pär F

Omdömet skrevs 16 juli 2018 från mobil enhet

Italiensk mat och vin i toppklass! Vi trodde inte att det var möjligt att få detta utanför Italien. Bra service och värt varenda krona.

Tack Anders H
Omdömet skrevs 10 juli 2018 från mobil enhet

Mysig miljö både inne och ute på gården.
Portionerna är ganska små, men menyerna är prisvärda och rekommenderas. Mycket goda smaker och trevlig personal

Tack Eva B
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Ny ägare som inte alls levererade vad menyn lovade, vare sig på förrätterna eller huvudrätterna.

Besviken stamkund.

2  Tack Ulf B
Omdömet skrevs 5 oktober 2017 från mobil enhet

Trevlig service, valde trerätters med tillhörande vinpaket. Allt var mycket gott och vinerna passade perfekt. Fick påfyllning på ett vinglas som tagit slut fort utan extra kostnad. Rekommenderar varmt ett besök men boka bord för det är populärt.

Tack Elisabeth A

Resenärer som tittade på La Dolce Vita tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt La Dolce Vita? Berätta vad du tyckte!