Kostnadsfri avbokning till den 03/08
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 03/08
Boka nu, betala på plats
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 169 US$/natt.

Hotel Skandia(Helsingör)
Kyhns Guesthouse(Helsingör)
  • Kostnadsfritt internet
Helsingor Camping(Helsingör)
Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

Jättetrevlig personal, mysig lokal och god mat. Husets röda vin var fantastiskt gott!
Lille hunden var också välkommen in och fick direkt en liten vattenskål vid bordet. Mycket uppskattat! Nästa gång bokar vi även övernattningen här.

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Malin E
Omdömet skrevs 3 december 2017 från mobil enhet

Sex glada sångardamer hade bokat bord och mat på denna mysiga restaurang. När vi efter en och en halv timme fortfarande inte fått någon mat bestämde vi oss för att gå. Då kom maten. Helt ok men inte prisvärd. Dyrt!

Bodde här: december 2017, reste med vänner
1  Tack Maje A
Omdömet skrevs 3 september 2017 från mobil enhet

Ett mycket centralt beläget hotell.
Ligger ett kvarter från både hamn och tågstation.
Bodde på tredje våningen mot gatan, går inte att ha öppet fönster för då störs man av publivet på gatan utanför tills morgontimmarna. Bra isolerade fönster så med stängt fönster sover man bra men jag kan tänka mig att det blir varmt på sommaren.
Lite slitet men ändå charmigt och för 895 Danska kronor så är det ok.
Bra frukost, kostar Dkr. 60,-

Bodde här: september 2017, reste som ett par
1  Tack Hultgren
Omdömet skrevs 21 juli 2017

Centralt hotell nära båt och tågstation!Mysigt hotell nära allt i Helsingör .Ok rum med dusch!Kanonrestaurang och innergård 5 plus .Frukosten kan man äta på uteplatsen mot gatan jättebra och god.Kommer tillbaks snart!

• Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Grosenholm
Omdömet skrevs 17 juli 2017 från mobil enhet

Fantastisk trevligt hotell mitt i Helsingör. Bra frukost, trevlig personal, och fina rum. Hotellet har gammal stil och är inte renoverat på några år, men väldigt charmigt!
Gillar man enklare standard så är detta ett utmärkt hotel.

Bodde här: juli 2017, reste i arbetet
1  Tack Per D