Omdömet skrevs 27 maj 2018 från mobil enhet

Perfekt läge på ströget i Helsingör.
Jättemysigt boende i ett gammalt fint hus.
Mycket trevligt värdpar.Härlig innergård och frukosten.Fantastisk god och frukost.
Ja vi kommer att bo här nästa gång vi är i fina Helsingör.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack Lasse62
Omdömet skrevs 31 januari 2018

Underbara rum i ett välrenoverat 1700-tals hus. Härlig atmosfär, sköna sängar, vackra, genuina möbler och trevliga ägare (Ove och Ulla Kyhn) som vet hur man tar hand om sina gäster. Härlig morgonmad i det populära cafét! Hit kommer vi gärna fler gånger!

Rumstips: Välj rum gårdsrum nummer 4 och få en helt liten lägenhet. Ligger på andra våning så att gå i trappa är ett måste.
Datum för vistelsen: januari 2018
Tack Ann-Margreth N
Omdömet skrevs 20 augusti 2017 från mobil enhet

Detta ställe rekommenderas varmt!
Precis allt, från det supertrevliga värdparet, rummens bekvämlighet, inredning, charm, frukost, service, ljuvliga gårdsserveringen gör detta till det perfekta stället att bo på sin Helsingörvistelse.
Huset har varsamt renoverats under 4 år. Från att ha varit en totalt nedgången o fallfärdig vinhandel har det förvandlats till ett litet paradis mitt emot rådhuset.
Perfekt för den som söker äkta familjär charm med det lilla extra!

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack maggan1962
Omdömet skrevs 23 juni 2017 från mobil enhet

Mycket charmigt och snyggt boende. Personligt och vänligt bemötande. Det lilla hotellet ligger mitt i Helsingör, vilket gör läget perfekt. Lätt att hitta gratis parkering bara ett kvarter bort. Ljuvlig frukost som kan ätas inne i kafét eller på den trevliga bakgården.

Datum för vistelsen: juni 2017
1  Tack 66ceciliae
Omdömet skrevs 23 maj 2017 från mobil enhet

Ett av de trevligaste o mysigaste gaesthus ever! Bodde i "Rokokovaerelset "som var mycket fint inrett o hade alla bekvämligheter med ett eget litet kök. En liten fin bakgård som man kunde sitta o mysa .Värdparet var väldigt trevligt o kommer definitivt att boka där igen. Rekommenderar varmt detta boende!!!!Dessutom en mycket god o ekologisk frukost!

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack Eva G