“En otrolig upplevelse”

The Olive Kitchen & Bar
Rankad som nr 3 av 2 926 Restauranger i Köpenhamn
Område: Indre By (Innerstaden)
Område: Indre By (Innerstaden)
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Vi njöt till fullo. Mycket trevlig personal. Maten var helt fantastisk. Vi åt en tre rätters måltid med drink före maten och öl och vin till maten. Allt till ett väldigt bra pris. Trevlig restaurang. Ni måste åka hit och äta. En riktigt bra upplevelse. Något av det bästa vi ätit!

Tack Carina T

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Vi var här en lördagkväll med goda vänner. Fantastiskt trevlig restaurang, med oerhört trevlig personal och väldigt god mat. Det är ingen stor restaurang varför du måste boka bord. Det skulle jag rekommendera även om ni bara är två, var fullt ganska länge in på kvällen.

Tack 944lenap
Omdömet skrevs 24 februari 2018 från mobil enhet

Gick hit efter läst många bra recensioner. Mycket god mat och bra service. Mat utbudet är bra inte för många rätter. Köttet var super gott och risotton var perfekt. Goda drinkar och gott vin. Kan rekommenderas.

Tack lindae326
Omdömet skrevs 19 februari 2018

Mitt andra besök till denna utmärkta restaurang! Trevlig ung personal från hela världen som ger utmärkt service! Tog denna gång fyrarättrersmenyn bestående av laxtartar, champinjonsoppa, biff och vaniljbrulé. Utmärkta smaker och bra komponerad. Det som drog ned betyget något var att den fantastiskt möra biffen var mycket väl tilltagen i förhållande till tillbehöret sötpotatispurén. En köttätare hade nog inte varit besviken men själv föredrar jag något mindre köttportioner i förhållande till de vegetariska tillbehören. Allt går att förbättra! Jag återvänder gärna!

Tack A4531IHericl
Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Supergod mat, kan varmt rekomendera laxen. Fantastisk sammansatt smakmässigt. Lokalen är mysig och personalen mycket trevlig. Det som drar mer betyget från en femma är att det var väldigt kallt i lokalen samt att ljudvolymen snabbt blir hög. Skulle trots detta gärna komma tillbaka och rekomenderar maten varmt!

Tack Yolayola

Resenärer som tittade på The Olive Kitchen & Bar tittade också på

Köpenhamn, Zeeland

Köpenhamn, Zeeland

Besökt The Olive Kitchen & Bar? Berätta vad du tyckte!