“Middag i Köpenhamn ”
Omdöme om simpleRAW

simpleRAW
Rankad som nr 59 av 2 882 Restauranger i Köpenhamn
Område: Indre By (Innerstaden)
Område: Indre By (Innerstaden)
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Jättefin mat och trevlig servitris! Fin och fräsch miljö! Stilrent och vackert inrett! Vi återkommer gärna!

Tack Christina Z

Omdömet skrevs 29 december 2017

Vi var där på lunch och det var fullt men vi lyckades få sista bordet utan väntetid trots att vi ej bokat. Folk som kom efter fick vänta ett bar tag så att boka under lunchtid är att rekommendera. Personalen var trevlig och maten var mättande, god och vacker. Maten tog lite tid, men med tanke på hur mycket folk det var är det förståeligt. Vi satt rätt länge och efter "normal" lunchtid blev det snabbt relativt tomt och gott om platser. Vi åt Poke bowl men bytte lite saker mot andra vilket inte var några som helst problem. Rekommenderas!

Tack Linnea A
Omdömet skrevs 31 augusti 2017

Jag åt en pokebowl med bland annat blomkålsris. Hur gott som helst. Vi testade även sötpotatischips och grönkålschips som båda var tillagade genom torkning. Barnen åt brunchmenyn och "ham"burgare. De är inte vana veganer men de gillade det mesta. Vi vuxna älskade det.

Tack bjornhardemark
Omdömet skrevs 4 juni 2017 från mobil enhet

Väldigt god veganburgare och till och med med min köttälskande pojkvän tyckte den var jättegod! Mysig lokal, ok service.

Tack Christine M
Omdömet skrevs 10 juni 2016 från mobil enhet

Underbart gott, massor av smak och olika texturer i maten. Citronkakan som avslutning var en perfekt. Skulle definitivt gå tillbaka!

Tack Sara Å

Resenärer som tittade på simpleRAW tittade också på

Köpenhamn, Zeeland

Besökt simpleRAW? Berätta vad du tyckte!