“En skön förening av mycket god mat och intim atmosfär”

Restaurant Gronnegade
Boka bord
tis 28/9
20:00
Rankad som nr 67 av 2 839 Restauranger i Köpenhamn
Kök: Franskt, Fisk och skaldjur, Danskt
Bra för: Romantiska möten, Affärsmöten
Område: Indre By (Innerstaden)
Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Restaurang Grønnegade hör till våra främsta favoriter bland Köpenhamns matställen. Det vi fäste oss vid redan vid det första besöket för flera år sedan var den intima och vänliga atmosfären, den vänliga serveringspersonalen och förstås den goda och spännande maten och de väl valda vinerna till menyrätterna. Vi har vid alla tillfällena lämnat Grønnegade nöjda och belåtna

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 903lennartw

Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

Underbart ställe! Litet men inte för trångt. Maten är både god o vacker, och de små mellanrätterna är pricken över i. Vi kommer absolut tillbaka!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Relax16019847595
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Mycket bra service, men vad gjorde väl det när portionerna var obefintliga, och inte alls så smakliga som vi förväntat oss när vi läste resentionerna. DÅLIGT. Kände oss lurade.
Vinet var dock utsökt.

Datum för besöket: februari 2020
2  Tack 208olofg
Omdömet skrevs 15 januari 2020

Mycket mysig "finrestaurang" med god mat, goda viner och utmärkt service. Vi kände oss väldigt väl omhändertagna av personalen.

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack ingersjoberg
Omdömet skrevs 25 december 2019 från mobil enhet

Mycket trevlig liten restaurang i centrala Köoenhamn. Vi åt menyn som var mycket bra, framför allt krabbsoppan är bland det godaste vi smakat. Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: december 2019
1  Tack annhel_nefiaj

Resenärer som tittade på Restaurant Gronnegade tittade också på

Köpenhamn, Zeeland

Besökt Restaurant Gronnegade? Berätta vad du tyckte!