“Weekend middag”

20:00
Rankad som nr 38 av 2 820 Restauranger i Köpenhamn
Kök: Franskt, Fisk och skaldjur, Danskt
Bra för: Affärsmöten, Romantiska möten
Område: Indre By (Innerstaden)
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Mycket bra service, men vad gjorde väl det när portionerna var obefintliga, och inte alls så smakliga som vi förväntat oss när vi läste resentionerna. DÅLIGT. Kände oss lurade.
Vinet var dock utsökt.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 208olofg

Omdömet skrevs 15 januari 2020

Mycket mysig "finrestaurang" med god mat, goda viner och utmärkt service. Vi kände oss väldigt väl omhändertagna av personalen.

Datum för besöket: januari 2020
Tack ingersjoberg
Omdömet skrevs 25 december 2019 från mobil enhet

Mycket trevlig liten restaurang i centrala Köoenhamn. Vi åt menyn som var mycket bra, framför allt krabbsoppan är bland det godaste vi smakat. Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: december 2019
Tack annhel_nefiaj
Omdömet skrevs 23 november 2019 från mobil enhet

Trevligt välkomnande, mysig inredning, fantastisk service, god champagne, samtliga rätter var en smakexplosion i gommen, bra vinrekommendation. Boka bord i god tid!

Datum för besöket: november 2019
Tack charlottap829
Omdömet skrevs 10 november 2019 från mobil enhet

Mysig, romantisk restaurang med vänlig omhändertagande personal.

Maten var fantastisk. Fantasifullt komponerade rätter, fint upplagd och mycket spännande smaker. En restaurang för dig som älskar god mat. Hit går vi igen!

Datum för besöket: november 2019
Tack Parolander

Resenärer som tittade på Restaurant Gronnegade tittade också på

Köpenhamn, Zeeland

Köpenhamn, Zeeland

Besökt Restaurant Gronnegade? Berätta vad du tyckte!