“Mycket trevlig liten restaurang”

Restaurant Gronnegade
Boka bord
sön 17/10
20:00
Rankad som nr 68 av 2 785 Restauranger i Köpenhamn
Kök: Franskt, Fisk och skaldjur, Danskt
Bra för: Romantiska möten, Affärsmöten
Område: Indre By (Innerstaden)
Omdömet skrevs 25 december 2019 från mobil enhet

Mycket trevlig liten restaurang i centrala Köoenhamn. Vi åt menyn som var mycket bra, framför allt krabbsoppan är bland det godaste vi smakat. Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: december 2019
2  Tack annhel_nefiaj

Omdömet skrevs 23 november 2019 från mobil enhet

Trevligt välkomnande, mysig inredning, fantastisk service, god champagne, samtliga rätter var en smakexplosion i gommen, bra vinrekommendation. Boka bord i god tid!

Datum för besöket: november 2019
1  Tack charlottap829
Omdömet skrevs 10 november 2019 från mobil enhet

Mysig, romantisk restaurang med vänlig omhändertagande personal.

Maten var fantastisk. Fantasifullt komponerade rätter, fint upplagd och mycket spännande smaker. En restaurang för dig som älskar god mat. Hit går vi igen!

Datum för besöket: november 2019
1  Tack Parolander
Omdömet skrevs 23 juni 2019 från mobil enhet

Mycket bra service, trevlig och kunnig personal, mysiga lokaler och riktigt bra mat. Inte billigt, men väl värt pengarna. Rekommenderar absolut ett besök. Vi kommer gärna tillbaka.

Datum för besöket: juni 2019

Datum för besöket: december 2018
Tack Rosita T

Resenärer som tittade på Restaurant Gronnegade tittade också på

Köpenhamn, Zeeland

Besökt Restaurant Gronnegade? Berätta vad du tyckte!