“Gott med halvdan service”
Omdöme om KöD Copenhagen

KöD Copenhagen
Boka med
KöD Copenhagen har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 58 av 2 822 Restauranger i Köpenhamn
Område: Indre By (Innerstaden)
Område: Indre By (Innerstaden)
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Otroligt god mat, väldigt gott kött med många alternativa ”sides”. Servicen var dock sådär, trevlig personal men seg på beställning och påfyllning.

Tack Gabriel O
Nikolaj L, Gæsteansvarlig på KöD Copenhagen, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Hej Gabriel,

Tak for din anmeldelse, det betyder meget for os, da det virkelig er en måde vi kan blive bedre på.
Vi sørger for, at personalet er lidt mere opmærksomme fremadrettet.

Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Mycket god mat, goda drinkar, bra och snabb service. Snygg inredning och skön atmosfär. Bra mix av olika människor i olika konstellationer, åldrar osv. Vi rekommenderar definitivt ett besök!

Tack Antonia T
Omdömet skrevs 14 februari 2018 från mobil enhet

Bra kött restaurant med bra val av olika köttyper. Trevlig atmosfär med lagom ljudnivå på bakgrundsmusiken så det gick att föra en konversation. Bra service. Prisvärt. Kan verkligen rekommendera ett besök.

Tack robertbodin
Omdömet skrevs 3 januari 2018 från mobil enhet

Perfekta kombinationer, jag åt råbiffen och kan verkligen rekommenderas! Min pappa och bror åt entrecote och dom var mer än nöjda!

Tack SannaAlice
Omdömet skrevs 28 december 2017 från mobil enhet

Välkomnande och trevlig personal. Presenterade menyn på ett bra sätt och gav snabb service.
Fin lokal, nästan lägenhetskänsla.

Köttet och tillbehören var mycket goda. Fint upplagt och fräscht.

Dock borde det vara en självklarhet att vattnet är gratis. 50 danska kronor för 2 personer, som delade på en flaska som gav 4 små glas vatten.

Tack sarulven

Resenärer som tittade på KöD Copenhagen tittade också på

Köpenhamn, Zeeland

Besökt KöD Copenhagen? Berätta vad du tyckte!