“Gå hit om du är sugen på cheesecake”
Omdöme om Bertels Salon

Bertels Salon
Rankad som nr 2 av 26 Bagerier i Köpenhamn
Område: Indre By (Innerstaden)
Område: Indre By (Innerstaden)
Omdömet skrevs 25 april 2017 från mobil enhet

Kan varmt rekommenderas. En mängd olika smaker. Pistagecheesecake var underbart god och äkta varmchoklad. Tumme upp.

Tack Karin S

Omdömet skrevs 18 mars 2017 från mobil enhet

Vi åt en lakritscheesecake och en blåbär-vaniljcheesecake med varm choklad och kaffe. Riktigt gott fika, mysig skandinavisk design och välbesökt. Något åt den dyrare sidan; typiska Köpenhamnspriser.

Tack EttTipex
Omdömet skrevs 25 februari 2017 från mobil enhet

Fantastiskt gott och prisvärt! Stora bitar som med råge räcker till två personer. Hit kommer vi gärna igen!

Tack mariatT3365WR
Omdömet skrevs 23 november 2016 från mobil enhet

När kaffesuget och behovet av en paus hamnade vi här. Ett mysigt krypin med rejäla bitar cheesecake. Drickan med ingefära och citron kan rekommenderas!

Tack Sofia A
Omdömet skrevs 14 juli 2015

Café med gott kaffe och stort utbud av gaaalet goda cheescakes. Det enda problemet var att välja!!! Irish coffe var utsökt och Choklad orange ännu godare.

Tack weareH

Resenärer som tittade på Bertels Salon tittade också på

Köpenhamn, Zeeland
Köpenhamn, Zeeland

Besökt Bertels Salon? Berätta vad du tyckte!