“God mat och bra service. Saknar”

Tapas Huset Casa Lola
Rankad som nr 472 av 2 778 Restauranger i Köpenhamn
Kök: Spanskt
Område: Indre By (Innerstaden)
Område: Indre By (Innerstaden)
Omdömet skrevs 28 oktober 2019 från mobil enhet

God mat och bra service. Saknar lite charm men är klart värt ett besök.
Vi åt tapas ”loco” där man får ett urval av olika tapas och det var väldigt gott. Det kallskurna var godare än det varma dock. Vi var nöjda med vår kväll där.

Datum för besöket: oktober 2019
2  Tack Josustin

Omdömet skrevs 16 oktober 2019 från mobil enhet

Bra vin o tapas
Trevlig personal o bra service. Gott vin dock lite högre priser än i Sverige. Trevlig atmosfär

Datum för besöket: oktober 2019
1  Tack wolfkalmar
Omdömet skrevs 22 augusti 2019 från mobil enhet

Restaurang med öppet kök
Brukar aldrig bli en besvikelse
Bra mat bra atmosfär härlig jargong
Mellan personalen

Datum för besöket: augusti 2019
1  Tack Fac201
Omdömet skrevs 22 augusti 2019 från mobil enhet

Överraskande god spansk tapas. Flera av kockarna kommer från spanien. Stort utbud av tapas och andra rätter. Cecina var fantastisk liksom det grillade köttet och små ”rullar” med frasigt bröd omlindat i iberico-skinka. Salladen var fräsch och jättegod. Många spännande viner på glas och sangrian blandar de själva. Servicen var vänlig och hade ett bra tempo. Jag kommer definitivt att komma tillbaka.

Datum för besöket: augusti 2019
1  Tack suzannetorre
Omdömet skrevs 27 juli 2019 från mobil enhet

Så himla goda tapasrätter. Chips of eggplant med manchego flakes var otroligt goda. Inga problem med sittplatser. Väldigt trevlig personal. Supergott!

Datum för besöket: juli 2019
Tack 74ulrikaj

Resenärer som tittade på Tapas Huset Casa Lola tittade också på

Köpenhamn, Zeeland

Besökt Tapas Huset Casa Lola? Berätta vad du tyckte!