“Perfekt ”

Tapas Huset Casa Lola
Rankad som nr 475 av 2 785 Restauranger i Köpenhamn
Kök: Spanskt
Område: Indre By (Innerstaden)
Område: Indre By (Innerstaden)
Omdömet skrevs 22 augusti 2019 från mobil enhet

Restaurang med öppet kök
Brukar aldrig bli en besvikelse
Bra mat bra atmosfär härlig jargong
Mellan personalen

Datum för besöket: augusti 2019
1  Tack Fac201

Omdömet skrevs 22 augusti 2019 från mobil enhet

Överraskande god spansk tapas. Flera av kockarna kommer från spanien. Stort utbud av tapas och andra rätter. Cecina var fantastisk liksom det grillade köttet och små ”rullar” med frasigt bröd omlindat i iberico-skinka. Salladen var fräsch och jättegod. Många spännande viner på glas och sangrian blandar de själva. Servicen var vänlig och hade ett bra tempo. Jag kommer definitivt att komma tillbaka.

Datum för besöket: augusti 2019
1  Tack suzannetorre
Omdömet skrevs 27 juli 2019 från mobil enhet

Så himla goda tapasrätter. Chips of eggplant med manchego flakes var otroligt goda. Inga problem med sittplatser. Väldigt trevlig personal. Supergott!

Datum för besöket: juli 2019
Tack 74ulrikaj
Omdömet skrevs 17 juli 2019 från mobil enhet

Vi hade inte så höga förväntningar men blev positivt överraskade. Genuint hemlagad tapas med kärlek. Trevlig personal som tog hand om på bästa sätt trots att de hade fullt upp!

Datum för besöket: juli 2019
Tack Susanne C
Omdömet skrevs 22 juni 2019 från mobil enhet

Bästa tapasen på väldigt längevällagade och väldigt goda smaker. Mycket trevlig personal dessutom

Datum för besöket: juni 2019
Tack 490elinp

Resenärer som tittade på Tapas Huset Casa Lola tittade också på

Köpenhamn, Zeeland

Besökt Tapas Huset Casa Lola? Berätta vad du tyckte!