“Vansinnigt gott!”

Tapas Huset Casa Lola
Rankad som nr 462 av 2 788 Restauranger i Köpenhamn
Kök: Spanskt
Område: Indre By (Innerstaden)
Område: Indre By (Innerstaden)
Omdömet skrevs 27 juli 2019 från mobil enhet

Så himla goda tapasrätter. Chips of eggplant med manchego flakes var otroligt goda. Inga problem med sittplatser. Väldigt trevlig personal. Supergott!

Datum för besöket: juli 2019
Tack 74ulrikaj

Omdömet skrevs 17 juli 2019 från mobil enhet

Vi hade inte så höga förväntningar men blev positivt överraskade. Genuint hemlagad tapas med kärlek. Trevlig personal som tog hand om på bästa sätt trots att de hade fullt upp!

Datum för besöket: juli 2019
Tack Susanne C
Omdömet skrevs 22 juni 2019 från mobil enhet

Bästa tapasen på väldigt längevällagade och väldigt goda smaker. Mycket trevlig personal dessutom

Datum för besöket: juni 2019
Tack 490elinp
Omdömet skrevs 6 januari 2019 från mobil enhet

Trevlig tapasrestaurang nära tivoli. Vi års ock hamburgare vilket var den godaste vi nånsin ätit . Gott kryddat bröd till burgaren som var av riktigt gott kött . Rekommenderas ! Vi bokade genom The form och fick rabatt på notan .

Datum för besöket: januari 2019
Tack AnnaL846
Omdömet skrevs 7 december 2018 från mobil enhet

Riktigt goda tapas, trevlig atmosfär o bra service. Vi hade en mycket trevlig kväll och kommer att komma tillbaks igen.

Datum för besöket: december 2018
1  Tack Emmamia77

Resenärer som tittade på Tapas Huset Casa Lola tittade också på

Köpenhamn, Zeeland

Besökt Tapas Huset Casa Lola? Berätta vad du tyckte!