“Bra service”

Rankad som nr 287 av 2 926 Restauranger i Köpenhamn
Kök: Italienskt
Område: Indre Vesterbro
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Åt 15 rätters. Kom verkligen lite allt! Helt ok mat- några rätter var inte speciellt smakfulla och bara konstigt samansatt. Men servicen var superbra, den var snabba på att servera och alla hade god kunskap om maten

Datum för besöket: april 2018
Tack My T

Omdömet skrevs 2 december 2017 från mobil enhet

Trevlig personal och bemötande! Torsken var god, pastan smaklös och vinet på glas katastrofalt och då skickade jag ut tre glas med rött innan jag bet ihop och drack skvalpigt bubbel. Ljudnivån var helt HORRIBEL. Aldrig mer!

Datum för besöket: december 2017
2  Tack charlottap829
Omdömet skrevs 27 november 2017

Kom dit en fredagskväll och det var i princip fullsatt så vi fick sitta på rad i baren och kunde där sitta och njuta av barpersonalen som stod och gjorde drinkar.
Väldigt trendigt, och populärt för större sällskap märkte vi. Maten var utsökt, med lite udda rätter som snigel bolognese och andra nyskapande kombinationer. Allt smakade mycket gott, vi tog två rätter var vilket var lagom, och fick plats att beställa ett par drinkar efteråt. Vilka de serverade med hög klass och även de med lite annorlunda ingredienser. Jag valde en med Mascarpone!!! som var fantastisk god.
Ett klart måste att besöka.

Datum för besöket: november 2017
Tack Hokan
Omdömet skrevs 14 oktober 2017 från mobil enhet

Vi var 6 personer från Sverige som strosade omkring i Kulturnatten. Gick in på Gorilla och fick bord efter några minuter.Hög stämning och gemytlig atmosfär. Vi tog deras 10 rätters,vilket vi verkligen inte ångrade. En fantastisk smakupplevelse,servicen var bra trots att det var så mycket folk.

Datum för besöket: oktober 2017
2  Tack carsad56
Omdömet skrevs 10 augusti 2017

Vi tog tiorätters avsmakningsmeny. Väldigt gott och smakrikt. Rätterna kommer vältajmat, bra personal...

Datum för besöket: april 2017
Tack uppsalamostar

Resenärer som tittade på Restaurant Gorilla tittade också på

Köpenhamn, Zeeland
Köpenhamn, Zeeland

Besökt Restaurant Gorilla? Berätta vad du tyckte!