“Middag vid Tivoli besök.”
Omdöme om Mazzoli's

Mazzoli's
Rankad som nr 1 012 av 2 603 Restauranger i Köpenhamn
Kök: Italienskt
Område: Indre Vesterbro
Område: Indre Vesterbro
Omdömet skrevs augusti 27 2017 från mobil enhet

Ok restaurang om man vill ha pasta o pizza. Finns även en chark tallrik.
Den danska personalen vägrar förstå svenska och pratar engelska = stort minus. Ansträng er Köpenhamnare!
Åt pizza som var ok ä, inte mer inte mindre. Personalen hade problem med dricka beställningarna fick fel antal av en och saknades en annan. Dock korrigerades det efter anmärkning av notan. Vill ni äta riktigt bra italienskt skall ni gå utanför tivoli.

Tack BGJaxelius

Omdömet skrevs juli 27 2017 från mobil enhet

Helt ok italiensk restaurang inne på tivoli men så in i bängen långsam service, tyckte att vi skulle resa oss upp å gå när vi 30 min efter vi ätit upp maten inte fått någon som helst ombesörjning
Hade gärna tagit en kaffe, tiramisu OCH notan
Gå inte hit om ni har bråttom men som sagt , god mat :)

Tack Malin J
Omdömet skrevs juli 16 2017 från mobil enhet

Mazzolis är en helt ok Italiensk restaurang på tivoli, faktiskt en av de mest prisvärda. Restaurangen ligger i en lugn del av nöjesparken. Maten är pizza och pasta, funkar bra för hela familjen. Rekommenderas.

Tack Håkan B
Omdömet skrevs maj 17 2015 från mobil enhet

Såg nästan tomt ut när vi kom dit kl15.00 den 14 maj.
Bad om ett bord för 15 pers, fanns gott om lediga bord men servitören gav oss ändå intrycket att det skulle bli svårt. Vi pekade på ett bord ute där alla kunde sitta tillsammans o där blev det. Fick in menyer till samtliga sedan hände ingenting mer, inte en skymt av servitören. Efter 15 min väntan så lämnade vi stället då ingen servitör dök upp. Åt på annat ställe istället.
Våra menyer låg kvar på samma bord när vi gick förbi där en timma senare.
Vi borde varit ett intressant sällskap då vi var 15 pers, men det tyckte tydligen inte Mazzolis.

1  Tack Marcus S
Omdömet skrevs januari 10 2015

Vi var här i december och det var kallt att sitta inne på restaurangen, det drog från golvet! Maten kom in olika tider. Pizzan var fantastisk god! Julmenyn som vi vuxna tog var inte värd priset. Förrätten, melon med parmaskinka var god, men som sagt att sitta och frysa redan gör inte maten bättre. Huvudrätten var en grönpepparbiff, den saknade i stort sätt all grönpeppar och biffen var inte särskilt mör. Potatisen var kall. Efterrätten var ok. Vi fick vänta länge på personalen.
Vi kommer att gå hit igen och äta enbart pizzan och inte något annat en varm sommardag.

• Atmosfär
1  Tack Anna C

Resenärer som tittade på Mazzoli's tittade också på

Köpenhamn, Zeeland

Besökt Mazzoli's? Berätta vad du tyckte!