“En bleknande storhet?”

Ida Davidsen
Rankad som nr 219 av 2 882 Restauranger i Köpenhamn
Bra för: Affärsmöten, Lokal mat
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Bokningar
Område: Indre By (Innerstaden)
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Alla hade sagt att det var nödvändigt att boka bord här, så det hade vi gjort. Döm om vår förvåning när vi kom dit och det bara satt 6 personer i hela restaurangen. Under tiden vi satt där kom det bara tre sällskap till. Tråkig lite nedgången lokal. Smörrebröden var goda, men inget wow. Blev uppriktigt sagt besviken, eftersom jag har hört så mycket om Ida Davidsen.

Tack Annika A

Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

En upplevelse att besöka denna välkända danska pärla!

Vi hade inte riktigt koll på att man var tvungen att boka bord för att överhuvudtaget få plats men de fixade in oss ändå!

Otroligt trevlig och glad personal! Pricken över i blev det ju när Ida kom ut i restaurang och småpratade.

Smörrebröden var helt underbara och personalen hade rekommenderat ett vin till som var perfekt.

Men som sagt boka bord innan!

Tack Zombiegirlz
Omdömet skrevs 22 december 2017 från mobil enhet

Vi brukar varje december boka bord på någon restaurang som serverar smörrebröd. Denna gång var vi sent ute och hittade endast lediga bord hos Ida. Smörrebröden höll hög klass och var rätt stora. Vi nöjde oss med två var. Drack en god ale, Jacobsen och en snaps.
Inte samma gemyt som vi är vana vid men kul att ha varit på Ida Davidsen. Smörrebröden i dyraste laget ca 165 DDK per styck. Lever , bacon, rödbetor och bröd. Riktigt gott om man gillar lever.

Tack Björn N
Omdömet skrevs 2 december 2017

Våran vistelse på Ida Davidsen var inte som för, nu tittar man i en Ipad på vilka smörrebröd man önskar beställa, att jag väljer att ge medel är för att servicen var trevlig. men tyvärr smörrebröden kan man äta bättre på många andra platser i köppenhamn.
Hoppas på en uppryckning.

Tack niclas_lindfors
Omdömet skrevs 23 november 2017 från mobil enhet

Jag provade Idas handskalade räkor och Drottningen provade laks Fröding, jättegott och härlig atmosfär, det fick bli en lille en till maten.

Tack Martin S

Resenärer som tittade på Ida Davidsen tittade också på

Köpenhamn, Zeeland

Besökt Ida Davidsen? Berätta vad du tyckte!