“Väl värt pengarna!”

Den Lille Fede Restaurant
Boka med
Den Lille Fede Restaurant har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 67 av 2 887 Restauranger i Köpenhamn
Prisklass: 80 US$ - 1 000 US$
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Uteservering, Bokningar
Område: Indre By (Innerstaden)
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

. Vårt andra besök på restaurangen och vi är lika nöjda idag som för tre år sedan. Vi åt fem rätters menyn m vin paket. God och vällagad mat med passande viner till. Generöst med dryck. Trevlig serviceinriktad personal.

Tack Louise A
Tone A, Kommunikation på Den Lille Fede Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Dejligt - tak! Så ses vi igen om 3 år eller måske før :)
I er altid velkomne.

Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Vi åt 7-rätters middag med vinpaket och var jättenöjda. Trevlig lokal, superbra service och underbar mat

Tack veronica_erik

Tusind tusind tak - hvor er det dejligt at høre.

Omdömet skrevs 29 december 2017 från mobil enhet

Valde 5 rätters med vin paket kunde inte bli bättre super service, och super god mat rakt igenom. Mysig miljö kanske lite ljudligt när det är fullsatt

Tack Richard A
Tone A, Kommunikation på Den Lille Fede Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 3 januari 2018

Tusind tak for dine stjerner og dine rosende ord Richard.
Vi glæder os til at byde jer velkomne igen en anden gang.

Tone, Kommunikation

Omdömet skrevs 7 december 2017

Återigen en riktigt bra matupplevelse på Den lite fede. Vi åt en välkomponerat 5-rätters måltid med tillhörande vinpaket. De fem rätterna var välavvägda där smakerna satt perfekt. Maten presenteras mycket vackert och kreativt. Vinerna som hör till serveras generöst och matchar maten perfekt. Servicen är trevlig och kunnig. Priset för mat och vinupplevelsen är mycket rimligt och prisvärt. Vi kommer tillbaka

Tack Gothenburgers
Mine R, Kommunikation på Den Lille Fede Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 8 december 2017

Tusind tak for din flotte anmeldelse.
Det glæder os at høre og vi ser frem til at byde jer velkomne igen.

Tone, Kommunikation

Omdömet skrevs 30 november 2017 från mobil enhet

Strålande bra restaurang; god mat, trevlig o kunnig personal o snygg o trivsam lokal . Prova själv!

Tack Jeanette B
Mine R, Kommunikation på Den Lille Fede Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 4 december 2017

Kære Jeanette

Tusind tak for din anmeldelse. Det er dejligt at høre, at du har nydt din oplevelse på Den Lille Fede.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen.

Tone

Resenärer som tittade på Den Lille Fede Restaurant tittade också på

Köpenhamn, Zeeland

Besökt Den Lille Fede Restaurant? Berätta vad du tyckte!