“Goda bakverk ”

Rankad som nr 5 av 26 Bagerier i Köpenhamn
Kök: Danskt
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Leverans
Område: Indre By (Innerstaden)
Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Vi han med två besök under vår vistelse denna gång. En gång satt vi ute och en gång satt vi inne. Beställer gör man från en folder där alla tårtor och bakverk finns på bild, från disken. Sedan kommer de ut med bakverk och dryck. Allt smakar fantastiskt men en fika är dyr. Det jag inte förstår är varför man inte har bordsservering då man ändå går ut med beställningen, och du står inte över disk och tittar på alla bakverk som finns. Skulle det vara lite mer elegant. Samt att tårtorna ska serveras stående ena gången fick vi den liggande inte lika snyggt.

Tack niclas_lindfors

Omdömet skrevs 10 juli 2018 från mobil enhet

Ett klassiskt konditori med fantastiska bakverk. Endast bryggkaffe, men alla typer av bakverk du kan tänka dig. Bra service och vänlig atmosfär med klass. Servering inne och ute.

Tack Martini13
Omdömet skrevs 23 maj 2018 från mobil enhet

Espresso house, Starbuck mfl släng er i väggen. Det här är äkta råvaror och bakverk där socker inte är huvudingrediensen utan kärlek. 148 år har de hållit på i samma lokaler. På vån två finns försäljning av presenter. På nedanvåningen konditori och om du vill ta med. Uteservering

Tack IngMarie B
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Det sägs att detta är Köpenhamns äldsta konditori. Oerhört populärt. Vi fick stå i kö för att komma in. Utbudet av tårtor är enormt!! Trevlig miljö och vänlig personal.

Tack Annika A
Omdömet skrevs 28 februari 2018

Traditionellt konditori vid Vimmelskaftet på Ströget. Vi får stå några minuter i kö innan vi blir insläppta, men sedan är det bara att beställa vid bordet. Vi får en brochyr som beskriver bakverken och de har verkligen mycket att välja på.

Tack Mnstrmmm

Resenärer som tittade på Conditori La Glace tittade också på

Köpenhamn, Zeeland

Besökt Conditori La Glace? Berätta vad du tyckte!