“Gott men dyrt”
Omdöme om Dag H

Dag H
Boka med
Dag H har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 399 av 2 928 Restauranger i Köpenhamn
Kök: Franskt, Danskt, Internationellt, Café
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Indre Østerbro
Omdömet skrevs 28 november 2017 från mobil enhet

Bra service, gott kaffe och väldigt god Caesar sallad med mycket saftig stekt kyckling. Med en läsk till blev det 250kr så dyrt för en lunch

Datum för besöket: november 2017
Tack Skommis

Omdömet skrevs 31 maj 2017

Vi hittade Dag H när vi letade efter ställen som serverade vegetarisk brunch och bokade bord. Ärligt talat var det lite för stiff upper lip för min smak och deras inställning till barn respektive amning (kolla hemsidan...) går rätt mycket emot mina principer.

Varken juice eller kaffe/te ingår i brunchen och det känns lite väl snålt med tanke på priset. De ska ha cred för komponerandet av den vegetariska tallriken. Det är inte en blaskig urvattnad kopia av köttalternativet utan så som den är beskriven är de helt likvärdiga. Men den kändes ändå väldigt blasé för det var som om varje del inte riktigt smakade rätt. Den färskpressade apelsinjuicen var däremot fantastisk.

Så hit går i alla fall inte vi igen.

Datum för besöket: maj 2017
Tack nouine
Omdömet skrevs 13 maj 2017 från mobil enhet

Testade både lunch och middag på denna restaurang. Vi bägge tillfällena möttes vi av glad, tillmötesgående och hjälpsam personal. Smörrebröden till lunch var läckra och rikliga. Middagen (dagens fisk) var mycket god och vällagad.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Askelund
Omdömet skrevs 11 augusti 2016 från mobil enhet

Mysig modern atmosfär. Trevlig personal. Drinkar gjorda m personlig känsla. En liten pärla att besöka.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack Eva R
Omdömet skrevs 3 juli 2016

Ligger en bit utanför centrum. Enkel meny, inte väldigt mycket att välja på, men vällagad mat. Trevlig personal och bra service.

Datum för besöket: juli 2016
Tack 629magnusl

Resenärer som tittade på Dag H tittade också på

Köpenhamn, Zeeland

Besökt Dag H? Berätta vad du tyckte!