Copenhagen Island(Köpenhamn)
  • Frukost ingår
Hotel Sct. Thomas(Köpenhamn)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
  • Kostnadsfritt internet
Tivoli Hotel(Köpenhamn)
  • Pool
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 233 US$/natt.

• Rumservice
Copenhagen Admiral Hotel(Köpenhamn)
Official Site
Official Site
Omdömet skrevs 25 september 2015

Reser mycket ensam i jobbet och välkomnade därför ägarinnans gästvänlighet. Stort rum med bekväm säng. Bra boende, väldigt centralt läge. Aningen lyhört i det stora familjerummet men inget störande. Kommer definitivt att återvända.

• Bodde här: september 2015, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med BudgetPlaces
Tack ensamresande2015
Omdömet skrevs 2 september 2015

Prisvärt centralt beläget på Ströget. Trevlig personal. Gemensam toa och dusch orsakade lite kö på morgonen. Våningssängar i rummet. Det gick inte att låsa dörren från utsidan, så det kändes lite osäkert när vi gick ut och åt middag.

• Bodde här: augusti 2015, reste som ett par
Tack PerM2
Omdömet skrevs 31 maj 2015 från mobil enhet

Detta var det sämsta ställe jag bott på i hela mitt liv. Och då har jag rest mkt i hela världen. Rummet stank av avlopp och det var väl därför alla fönster var öppna överdragslakan på sängen kändes väldigt ofräscht. Det var nog inte nybytt så vi sov påklädda. Dörren gick inte att låsa när man lämnade rummet. Det enda som var lite positivt var det centrala läget. Undvik !!

Bodde här: maj 2015, reste som ett par
Tack Eltvik
Omdömet skrevs 30 mars 2014

Utmärkt läge. Innehöll det väsentliga - säng, toilett och dusch, men inte så mycket mer. Acceptabelt rent.Tyst läge mot innergård.MacDonald´s bredvid som serverade frukost. Bra alternativ för sitt pris!

• Bodde här: mars 2014, reste med vänner
Omdömen sammanställs i samarbete med BudgetPlaces
Tack Elisabeth H
Omdömet skrevs 15 oktober 2013

Ett litet trevligt ställe centralt på Ströget. Rena och fräscha rum, och alldeles tyst och skönt trots det centrala läget. Damen som hyr ut är mkt trevlig och sympatisk. Prisvärt. Vi återkommer gärna!

• Bodde här: oktober 2013, reste som ett par
1  Tack Marie D