Hotell i närheten
Filtrera
Listan uppdateras ...
38 av 2 605 omdömen
Omdömet skrevs 18 september 2018

Fräscht och centralt hotell nära Centralstationen. Lite mindre rum men fräscha. Bra frukost även om det lilla extra saknades men gott kaffe!! Väldigt trevlig och serviceminded personal. Kommer gärna tillbaka.

• Bodde här: september 2018, reste med vänner
    • Sovkvalitet
    • Rum
Tack 66muller
Christina S, Front Office & Guest Relations Team på Absalon Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 19 september 2018
Google-översättning

Tusind tak for den flotte feedback.

Det glæder mig at læse, at I nød jeres ophold hos os i hjertet af København. Vi tager meget gerne imod konstruktiv kritik, så vi fortsat kan forbedre os og forhåbentlig opnå drømmen om at blive Københavns bedste hotel. Derfor vil jeg sætte pris på, hvis I vil give yderligere feedback i forhold til, hvordan vi kan forbedre morgenmaden og netop sørge for, at der kommer "det lille ekstra".

Vi ser allerede frem til at byde jer velkommen tilbage!

Christina

Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Hotellet ligger centralt i Köpenhamn bara fem minuter från Centralstationen. Vi bokade vi en hotellsite, då hotellet direkt inte hade några rum lediga. Men fick sedan mycket bra hjälp med frågor innan vår vistelse av receptionen på hotellet.
Rummet var ganska liter med fönster in mor gården så tyst, då jag missat att det inte fanns AC så behövde fönstrena vars öppna och en lite fläkt fanns på rummet. Lite konstigt för ett 4 stjärniga hotell att inte ha AC. Frukosten var vad man förväntar sig ingen överraskning lite småvarma och det vanliga.
Ingen speciell personlig service till frukosten utan mest fylla på och plocka disk. Hotellet har en liten bar trevligt att ta en drink i. Det stora pluset får receptionen mycket vänliga och tillmötesgående.

Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack niclas_lindfors
Christina S, Front Office & Guest Relations Team på Absalon Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2018
Google-översättning

Tak for at dele din oplevelse med os.

Jeg er glad for at høre, at du fik god vejledning og service fra os både før og under jeres ophold.

Vi anbefaler, at man altid checker hotellets egen hjemmeside, når man rejser for at få den mest præcise information i forhold til, hvad der kan forefindes på rummet. Air condition kan findes på vores superior-rum samt suiter, hvilket også fremgår af vores hjemmeside - så ved I det til en anden god gang.

Jeg håber naturligvis, at I har lyst til at besøge os igen en anden gang.

Omdömet skrevs 2 augusti 2018

I vår bokning som gjorts genom Amoma står det underrubriken faciliteter att det finns luftkonditionering. När vi anländer är rummet mycket varmt och luftkonditionering saknas.På rummet finns en liten bordsfläktar! Det var flera andra uppräknade faciliteter som saknades.
Vid kontakt med receptionen får vi veta att luftkonditionering finns på dyrare rum men inte på vårt.
De påstår att de inte har någon kontakt med Amoma o därför inte har något ansvar för deras information.
Receptionspersonal hävdar också att bordsfläktar är samma sak som luftkonditionering?!
Nägon kontakt mellan hotell o Amoma förkommer inte påstås också
Vi har betalt till Amoma o undrar hur Absalon har fått sin betalning får vi behövde inte betala vid. utcheckning
Har lärt oss aldrig mer Absalon hotell i Köpenhamn o se upp med Amoma

Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Tack lensa0910
Christina S, Front Office & Guest Relations Team på Absalon Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2018
Google-översättning

Tak for at tage jer tid til at give os jeres feedback.

Jeg beklager, at I har en dårlig oplevelse af jeres ophold hos os, og håber, at jeg ved at forklare situationen fra vores side kan skabe en fælles forståelse.

Vi, som hotel, har ingen samarbejdsaftale med Amoma. Amoma booker værelser gennem en rejseagent og sælger disse værelser videre, hvorfor der heller ingen direkte betaling er mellem hotellet og Amoma. Vi har desværre ingen kontrol over, hvad der står på agenters hjemmeside i henhold til, hvilke faciliteter der kan forefindes på værelset, og kan kun anbefale at dobbeltchecke med vores egen hjemmeside. Vi er desværre magtesløse, når det kommer til sådanne bookinger og er meget begrænsede i forhold til at kunne assistere vores gæster, hvorend vi gerne ville. Jeg kan kun på det varmeste anbefale, uanset hvor i verden man skal hen, at booke direkte med hotellet.

Vi håber, at du trods alt har mod på at give os endnu en chance. I så fald kontakt os direkte, og vi vil give dig den bedst mulige pris samt vores forskellige benefits.

Omdömet skrevs 1 augusti 2018 från mobil enhet

Fräscha rum och bra frukost! Servicen var också kanon likaså läget ( cirka 200 M från centralen). Överträffade mina förväntningar, bor där gärna igen vid nästa besök i kph. Ett minus: avsaknad av gym.

Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
1  Tack Ebba K
Christina S, Front Office & Guest Relations Team på Absalon Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2018
Google-översättning

Tusind tak for at tage dig tid til at dele din oplevelse.

Det er herligt at høre, at du har været fuldt ud tilfreds med dit ophold; service, lokation, morgenmad med videre.

I forhold til fitness-faciliteter er det korrekt, at det ikke forefindes på hotellet, men vi har lavet et super samarbejde med fitness.dk, som ligger blot 5 minutters gang fra hotellet, hvor gæster kan træne for DKK 75 per dag.

Vi vil se frem til at byde dig velkommen tilbage!

Omdömet skrevs 11 juli 2018 från mobil enhet

Det rummet vi tog var stort och mycket fräscht, dock behövde ha öppna fönster 24/7 eftersom att annars blir det för varmt. Vi hade vårat rum mot hotellets innergård så det var väldigt tyst.

Servicen på hotellet är var väldigt bra. JAG REKOMMENDERAR att boka på hotellets egna hemsida, då dom har ett speciellt erbjudande där. Du behöver senast checka ut samma tid som du checkade in (Vi checkade in vi kl 5 så då fick vi ha kvar vårat rum till kl 5.

Bodde här: juli 2018, reste med familjen
1  Tack IceDops
Christina S, Front Office & Guest Relations Team på Absalon Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 25 juli 2018
Google-översättning

Tak for at dele jeres feedback.

Det er skønt at læse, at I var så glade for jeres ophold. Jeg ser frem til at dele de fine ord med mine kollegaer og glæder mig over, at I roser vores service så meget.

Der er bestemt gode fordele ved at booke direkte, og det er dejligt, at I kunne nyde godt at vores Concept24.

Jeg håber, vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage i nærmeste fremtid.

Visa fler omdömen