4 personer tittar på det här hotellet
Trip.com119 US$
Priceline142 US$
Lol.travel197 US$
Omdömet skrevs 7 maj 2017 från mobil enhet

Små men ganska fina rum. Välstädat. Väldigt snålspolande dusch. Har du långt hår blir det nog svårt att tvätta ur schampot ur håret. Frukosten var bra, gott bröd och trevligt med fruktsallad. Tyckte dock att priset på rummet var lite för högt för det man fick. Trevlig personal som lät oss behålla rummet ända till kl 15 utan extra kostnad.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack 612_saa
Omdömet skrevs 24 april 2017 från mobil enhet

Toppen betyg för god service, fantastiskt hotell rum, väldigt bra läge och super betjäning av personalen.
Morgonmålet mångsidigt och fräscht.
Rekommenderar varmt detta hotell.
Kommer med säkerhet besöka Hotellet pånytt under sommaren.
Köpenhamn är en mycket vacker stad.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack 333tiinas
Omdömet skrevs 16 april 2017

Hotellet ligger väldig centralt och ca 300 meter ifrån centralstationen, Mycket bra mottagande av en trevlig personal med god servicekänsla. Rummet var fräscht och rymligt med utsikt över Istedgade, denna sida kan dock innebära lite oväsen på natten då det rör sig en hel del folk. Detta störde dock inte oss. Baren vid lobbyn är ett utmärkt ställe att börja och avluta kvällen då där finns sköna fåtöljer och fin service. Frukosten var excellent trots att kaffet kanske var i det svagaste laget för en annan. Återkommer till detta hotell under våren/sommaren igen.

Rumstips: Undvik ut mot Istedgade om ni störs av ljud
Datum för vistelsen: april 2017
Tack Mikael P
Omdömet skrevs 21 mars 2017 från mobil enhet

För att sammanfatta kort, god frukost på hotellet men inga bra sängar, stenhårda tyvärr. Som familj saknade vi ett barnrum eller aktivitet för barn.
Vi kom ner två morgnar utan att personal hälsar...,konstigt tycker vi.

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack mattiaslundell
Omdömet skrevs 16 mars 2017 från mobil enhet

Bra läge. Hela hotellet känns fräscht. Rummen är rymliga. Trevlig personal som löser det mesta på en gång. God frukost med fräsch fruktsallad. Det är många korridorer och halvttrappor. Rummen är tysta och har badkar. Det går att höja värmen om man vill.

Datum för vistelsen: mars 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack 86fredrikb
Jonathan C, Guest Relations Manager på Absalon Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2017

Mange tak for den flotte tilbagemelding på dit ophold hos os. Det sætter vi stor pris på.

Dejligt at høre, at I nød det flotte interiør designet af det Londonbaserede Designers Guild. Designers Guild design er klassisk og moderne og skaber en afslappet atmosfære.

De fleste af vores værelser er indrettet med badekar på badeværelset, men vi har også enkelte med bruser, skulle man ønske det i stedet. Skønt, at I fik det, som I ønskede.

Vi glæder os til at byde velkommen til Absalon Hotel en anden gang.

De bedste hilsner
Jonathan S. Clausen