Omdömet skrevs 17 juli 2018

Receptions personal kan gärna vara vänligare när man checkar in.
Rummet var högst upp (det fanns hiss) och extremt varmt. En fläkt hittade vi i en garderob.
Skön säng. Ganska mycket ljud från gatan hördes.
Frukost kostade 177 DKK - alldeles för dyr. Vi hoppade över frukosten.
Busshållsplats precis utanför vilket var toppen.

• Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack susanjoanh
BHGuld, Owner på Bertrams Guldsmeden - Copenhagen, svarade på det här omdömetSvarade 18 juli 2018

Tak - varmen er noget som har påvirket os alle de sidste 9 - 10 uger..... derfor var der en fan på værelse..... og er ikke noget som vi kan gør noget ved.

Morgenmad koster ikke DKK 177.00, men DKK 155.00 og er på prisniveau for tilsvarende i København.

Antager at jeres ophold i København var som forventet.

N.HALL - Ejer

Omdömet skrevs 26 december 2017 från mobil enhet

Var där som par över jul. Personalen var väldigt trevlig och bemöte oss på bästa sätt. Allt var i ekologins spår med lokalt producerade varor och samtidigt fick man en god känsla när kökets tillagning av mat var inför öppen ridå. Rekommenderas starkt!

Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack Mikael T
Omdömet skrevs 22 december 2017 från mobil enhet

Centralt hotell med många restauranger omkring. Gångavstånd till stationen, tivoli och ströget om man har raska fötter.

Hotellet var litet men mysigt. Lantlig och diskret inredning. Hade turen och blev uppgraderade vid ankomst utan extra avgifter. Vi valde att äta frukost på stan. Kan tänka mig att bo där fler gånger.

Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack Sandra H
Omdömet skrevs 1 november 2017 från mobil enhet

Kan varmt rekommendera att boka rum med ingång från innergården. Det är som att ha en egen liten lägenhet. Rummen är stora och luftiga och enkelt inredda. Badrummet var fantastiskt med underbar handdukar och tvålen som fanns och som går att köpa i receptionen var den bästa jag provat. Supertrevlig personal som visade oss unika ställen att äta och dricka på. 10 min promenad till city men det gjorde absolut inget, bara skönt! Frukosten såg trevlig ut men vi valde att försöka få bord på Mad & Kaffe som ligger 5 min bort.

Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack Inganplingan
Omdömet skrevs 3 januari 2017

Bra storlek på hotellrum, trevligt inrett m Eco-tänk. Frukosten var god och varierad och serverades i en trevlig miljö. Tyvärr bedömdes matsalen för liten i förhållande till antalet gäster, så vi fick sitta lite trångt. Något långt till de mer centrala delarna av Köpenhamn.

• Bodde här: februari 2016, reste som ett par
1  Tack Stockholm2009