Copenhagen Island(Köpenhamn)
  • Frukost ingår
Hotel Sct. Thomas(Köpenhamn)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
  • Kostnadsfritt internet
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 233 US$/natt.

Tivoli Hotel(Köpenhamn)
  • Pool
Radisson Blu
  • Rumservice
Official Site
Copenhagen Admiral Hotel(Köpenhamn)
Official Site
Omdömet skrevs 11 augusti 2017 från mobil enhet

Vi tillbringade två fantastiska dagar på detta underbara hotell. Vi i bodde i Finn Juul rummet som var så fint att man knappt ville lämna det. Men det bästa med hotellet var personalen; vilka pärlor. Det hela var en mycket trevlig upplevelse.

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack ulfj0nss0n
Jeppemuhlhausen, Direktør på Hotel Alexandra, svarade på det här omdömetSvarade 18 december 2017

Kære gæst,

Mange tak for så fin en anmeldelse og de mange fine ord omkring vores Finn Juhl værelse og især vores personale.

Vi er rigtig glade for at høre, at det var en rigtig god oplevelse i havde hos os og vi håber på, at vi igen kan byde velkommen på Hotel Alexandra.

Omdömet skrevs 6 augusti 2017 från mobil enhet

Små rum men trevligt inredda. Fina möbler från danska designers. Rent och snyggt, men lite slitet parkettgolv. Badrummet var litet men tvål och bodylotion doftade gott. Duschen var trång med duschdraperi. Frukosten hade det mesta som man kunde önska och smakade bra. Receptionen hade även försäljning av lite olika saker.

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack Helen C
Jeppemuhlhausen, Direktør på Hotel Alexandra, svarade på det här omdömetSvarade 19 september 2017

Kære Helen C,

Mange tak for din anmeldelse og input fra dit ophold her hos os på Hotel Alexandra.

Først og fremmest vil vi gerne takke dig for dine pæne ord, men vi er naturligvis kede af, at nogle ting under opholdet ikke var, som de skulle være. Vi håber, at receptionen blev informeret af dette, så vores dygtige receptionspersonale kunne være behjælpelige med at udrede de problemer der måtte have været.

I forbindelse med størrelsen på værelset, så har vi mange slags værelser her på hotellet, og vores receptions personale er altid parate på, at undersøge om en opgradering til et større værelse ville have været muligt.

Du skal have stor tak for din input og vi håber bestemt, at vi kan byde velkommen tilbage på Hotel Alexandra og i København i fremtiden.

Omdömet skrevs 24 juni 2017

Läget är mycket centralt. Hotellets karaktär med designmöbler är mycket trivsamt. Rummet var fint och välstädat. Frukosten perfekt.
Bemötandet från hotellvärdar var suveränt!
Det enda minus vi kan ge är att det var alldeles för varmt i hotellrummet och samtidigt svårt att ha fönster öppet pga den mycket trafikerade gatan

• Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Tack Inger J
Jeppemuhlhausen, Direktør på Hotel Alexandra, svarade på det här omdömetSvarade 19 oktober 2017

Kære Inger J,

Mange tak for den fine anmeldelse og positive kommentarer, som vi er rigtig glade for at læse.

Vi er glade for, at i var glade for vores beliggenhed, jeres værelse og vores indretning med de danske designmøbler fra midten af århundredet.

Vi håber på, at kunne byde jer velkommen igen, såfremt i besøger København igen.

Tak igen for anmeldelsen og for at i tog jer tid til at skrive den.

Omdömet skrevs 6 juni 2017 från mobil enhet

Ett bra hotell med centralt läge, 5-10 min från huvudbangården. Rent o snyggt, trevlig personal. Retrostil. Bra frukost. Kan tänka mej att bo här igen. En liten uteträdgård att sitta i. Tillgång till att hyra cyklar.

Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Tack Pian8

Kære Pian8,

Mange tak for den fine anmeldelse og fordi du tog dig tid til, at dele den med os.

Vi er glade for at høre, at du syntes godt om vores personale og vores hotel generelt - vi sætter stor pris på, at du ville vælge at bo hos os igen.

Tak igen for din meget fine anmeldelse, og vi håber på, at kunne byde dig velkommen igen på Hotel Alexandra.

Omdömet skrevs 4 juni 2017

Här trivdes vi jättebra fräscha mysiga rum trevlig betjäning många trevliga små finnesser bla bjöds på ett glas vin vid hemkomsten på natten.Lite annorlunda frukost . Liten inbjudande mysig bakgård Vi har redan bokat igen

Tips för att välja rum: mot gatan är bullrigt, mot gården tyst
  • Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Tack Bibbi725
Jeppemuhlhausen, Direktør på Hotel Alexandra, svarade på det här omdömetSvarade 14 december 2017

Kære Bibbi725,

Mange tak for de fine ord og fordi du tog dig tid til at skrive anmeldelsen af den oplevelse, i havde hos os.

Det er en fornøjelse for os at læse, at i allerede igen har booket og vi glæder os til, at kunne byde velkommen på Hotel Alexandra.