Kostnadsfri avbokning till den 21-08-13
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 21-08-14
Orbitz.com152 US$
Destinia.com226 US$
Omdömet skrevs 6 juni 2017 från mobil enhet

Ett bra hotell med centralt läge, 5-10 min från huvudbangården. Rent o snyggt, trevlig personal. Retrostil. Bra frukost. Kan tänka mej att bo här igen. En liten uteträdgård att sitta i. Tillgång till att hyra cyklar.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack Pian8
Jeppemuhlhausen, Direktør på Hotel Alexandra, svarade på det här omdömetSvarade 19 oktober 2017

Kære Pian8,

Mange tak for den fine anmeldelse og fordi du tog dig tid til, at dele den med os.

Vi er glade for at høre, at du syntes godt om vores personale og vores hotel generelt - vi sætter stor pris på, at du ville vælge at bo hos os igen.

Tak igen for din meget fine anmeldelse, og vi håber på, at kunne byde dig velkommen igen på Hotel Alexandra.

Omdömet skrevs 4 juni 2017

Här trivdes vi jättebra fräscha mysiga rum trevlig betjäning många trevliga små finnesser bla bjöds på ett glas vin vid hemkomsten på natten.Lite annorlunda frukost . Liten inbjudande mysig bakgård Vi har redan bokat igen

Rumstips: mot gatan är bullrigt, mot gården tyst
Datum för vistelsen: juni 2017
Tack Bibbi725
Jeppemuhlhausen, Direktør på Hotel Alexandra, svarade på det här omdömetSvarade 14 december 2017

Kære Bibbi725,

Mange tak for de fine ord og fordi du tog dig tid til at skrive anmeldelsen af den oplevelse, i havde hos os.

Det er en fornøjelse for os at læse, at i allerede igen har booket og vi glæder os til, at kunne byde velkommen på Hotel Alexandra.

Omdömet skrevs 31 maj 2017

Med undantag för att hotellfrukost inte ingick så är vi helt nöjda med vår övernattning. Centralt läge men ändå knäpptyst på rummet. Skön säng, snygg inredning, bra wifi, vänlig personal med bra koll på stan och en allmänt trevlig stämning.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack nouine

Kære nouine,

En stor tak herfra fordi i tog jer tid til at dele den oplevelse, som i havde hos os - det sætter vi stor pris på.

Vi er glade for at høre at i var glade for sengen, indretningen, vores wifi, men mest af alt er vi glade for, at i havde et godt ophold og at i synes godt om vores personale.

Vi håber på igen at kunne byde jer velkommen på Hotel Alexandra, næste gang i kommer til København.

Tak igen for jeres fine anmeldelse.

Omdömet skrevs 25 maj 2017

Retrokänslan var väl inte överväldigande i ett standard dubbelrum då det nog hade krävts uppgraderad rumskategori för att motsvara alla bilder på hemsidan men rummet var snyggt och välstädat. Ett stort plus var receptionens oerhört positiva och hjälpsamma attityd som fixade alla våra önskemål snabbt och effektivt. Vi kommer gärna tillbaks till Alexandra igen.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack juhakorp

Kære juhakorp,

Du skal have stor tak for at skrive din meget fine anmeldelse og vi takker mange gange for dit input og positive kommentarer - især med hensyn til vores receptions personale - det er vi rigtig glade for.

Vi håber på at kunne byde velkommen igen her hos os på Hotel Alexandra og takker endnu engang for din anmeldelse.

Omdömet skrevs 9 april 2017

Trevligt hotell, centralt beläget intill en större genomfartsgata.

Välkomnande reception. Rum med designmöbler från 50-60-talet. Något hårda sängar men sköna kuddar och vi sov gott. Rent och fräscht badrum. Hade rum mot gatan och stördes en del av utryckningsfordon med sirenerna påslagna.

Läget är bra med närhet (gångavstånd) till Köpenhamn H, Ströget och Tivoli och det finns gott om restauranger i närheten.

Frukosten innehöll allt vi önskade, dock var själva matsalen inte så charmig.

Smidig utcheckning.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack Magnus M
Jeppemuhlhausen, Direktør på Hotel Alexandra, svarade på det här omdömetSvarade 25 september 2017

Kære Magnus M,

Vi vil gerne sige tak for den fine anmeldelse og fordi du tog dig tid til at skrive samt dele den med os her på TripAdvisor.

Vi er meget glade for, at i kunne lide vores passion for dansk design fra midten af århundredet, badeværelset på rummet og at i synes godt om vores beliggenhed og morgenmad.

Vi er naturligvis klar over, at når man er så centralt placeret i byens hjerte, at der nogle gange kan forekomme lidt støj fra byen, hvilket også er derfor, at vi har investeret i nye og lyddæmpede vinduer og døre.

Derudover har vi også værelser mod gården, som er lidt mere stille.

Vi håber på, at vi igen kan byde velkommen på Hotel Alexandra, såfremt i kommer tilbage til København.

Tak igen for den fine anmeldelse og de pæne ord.