Hotell i närheten
  • Pool
250 US$
208 US$
  • Restaurang
Hotel Sct. Thomas(Köpenhamn)(Mycket prisvärt!)
137 US$
167 US$
151 US$
Official Site
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 168 US$/natt.

Omdömen (1 428)
Filtrera
Listan uppdateras ...
3035 av 1 428 omdömen
Omdömet skrevs 1 augusti 2016

Litet gulligt hotell med trevlig service. Hotellet ligger mycket bra till sevärdheter och centralstation. Hotellet har en mysig innergård och en trevlig streetfood restaurang i anslutning till hotellet där man även äter frukost. Hotellet betyg dras tyvärr mycket ner av att det inte finns någon luftkonditionering på rummen. Små rum som blir mycket varma och dålig luft. Synd för ett så annars trevligt hotell.

Tips för att välja rum: Välj hotellrum mot innergården och inte mot den gatan som är trafikerad
  • Bodde här: juli 2016, reste med familjen
    • Sovkvalitet
    • Rum
Tack Anna O
Jeppemuhlhausen, Direktør på Hotel Alexandra, svarade på det här omdömetSvarade 27 september 2016

Kære Anna_Roger,

Mange tak for din anmeldelse og de fine ord - vi er rigtig glade for, at i var glade for vores beliggenhed og hotellet som helhed.

Da vi er et certificeret grønt hotel, har vi valgt ikke at have airconditioning på hotellet, da dette bruger meget strøm og ikke passer til vores grønne profil. I stedet for, har alle vores værelser en vifte (fan), som kan cirkulere luften og alle vinduer på vores værelser kan åbnes.

Vi håber på trods af mangel på airconditioning, at i vil overveje at besøge os igen. Måske kan vi finde et værelse til jer mod gården, hvor der er mere roligt, så i kan have vinduerne åbne.

Omdömet skrevs 21 juli 2016 från mobil enhet

Hotel Alexandra har ett mycket centralt och bra läge. Vi övernattade två nätter i ett mycket trevligt rum. Tyvärr blev rummet väldigt varmt och hade dålig ventilation. Vårt rum låg mot H.C. Andersens Boulevard så det blev mycket oljud från trafiken när vi öppnade för att få ner temperaturen. Som tur var fanns det en bordsfläkt i rummet.
Personalen i receptionen var väldigt trevlig. Bra att man för att spara på miljön kunde hoppa över städning/handduksbyte och få en rabattcheck till restaurang eller bar för detta val.
Frukosten var helt ok.

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Annellen

Kære Annellen,

Mange tak for din anmeldelse her på TripAdvisor - det er vi meget taknemlige for.

Det er dejligt a thøre, at du synes godt om vores personale og værelset som helhed, dog er vi naturligvis kede af, at i synes der var for lydt på grund af trafikken og at der blev for varmt på værelset.

Hotellet befinder sig i hjertet af København og på trods af, at vi i år har installeret helt nye lyddæmpende vinduer, kan der desværre opstå en smule støj en gang imellem, når man er placeret så centralt. I forbindelse med varmen, så har alle vores værelser vifter (fans), så luften kan cirkulere, men da vi er et grønt hotel, har vi desværre ingen airconditioning på hotellet.

Vi håber på, at vi kan få lov til at byde velkommen igen her på Hotel Alexandra, og forhåbentlig finde jer et værelse, som er beliggende mod gården, så der ikke er så lydt.

Omdömet skrevs 8 juli 2016 från mobil enhet

Detta hotell har verkligen bra läge, trevligt inredda rum i retro-stil, personalen var mycket trevliga.
Man märker dock snart av att det är ett gammalt hotell då det är väldigt lyhört, det var väldigt dåligt vattentryck i duschen, wi-fi var fruktansvärt slött. Frukost måste köpas till, serveras i intilliggande restaurang, och kan bäst beskrivas som enkel.

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Fredrik M

Kære Fredrik M,

Mange tak for din anmeldelse af dit ophold hos os, som vi er meget taknemlige for.

Vi er glade for at høre, at du synes godt om vores beliggenhed, værelser og naturligvis vores personale.

Bygningen er helt tilbage fra 1890 og er derfor af ældre dato - dog har vi gjort os mange bestræbelser på i de mange år, hvor der har været hoteldrift i bygningen, at forbedre mange aspekter. Vi har netop opgraderet vores Wi-Fi forbindelse, så vi nu kan tilbyde alle vores gæster gratis, lynhurtigt fibernet igennem Wi-Fi i alle områder på hotellet, vi har i starten af 2016 udskiftet alle vinduespartier på hotellet, så der er endnu bedre lydisolering, dog skal det siges, at der nogle gange kan være lidt støj, da vi ligger så centralt i hjertet af København, hvilket vi også informerer om på alle vores partner sider og vores egen hjemmeside, inden booking.

Alle vores værelser er ligeledes blevet renoveret indenfor de sidste par år.

Vores morgenmadsbuffet kan tilkøbes eller bookes sammen med værelset, dog med undtagelse for nogle af vores partnere, og dette er helt almindeligt for mange hoteller her i København.

Vi er kede af at høre, at du følte morgenmaden var for enkel, og dette vil vi give videre til den ansvarlige. Vi vil altid gerne forbedre os.

Vi håber dog på trods af de ting, som ikke levede op til dine forventninger, at vi kan få lov til at byde velkommen hos os igen i fremtiden.

Omdömet skrevs 13 juni 2016 från mobil enhet

Snyggt och rustikt inrett hotell med trevlig personal, fina rum och fantastisk god frukost. Hotellet har ett väldigt bra läge nära tivoli, Nyhavn och ett stort antal restauranger. Rekommenderar verkligen detta boende.

Bodde här: juli 2015, reste med familjen
Tack Brandinskan
Omdömet skrevs 3 januari 2016

Stannade över nyår (Rum 107) som var otroligt varmt och gick ej att justera på termostaten.
Wifi,dåligt eller ej existerande.
Sköna sittmöjligheter och bra säng.
Mycket bra badrum med dubbelvask och stor dusch.
Frukosten var trist i en opersonlig lokal med en personal som var ointresserade av gästerna,killen som skötte avdukning av borden mm pratade mest med en kompis som
var på besök.
Personalen i receptionen var bland det bästa vi träffat på,otroligt serviceminded,ta väl hand om dem.

• Bodde här: december 2015, reste som ett par
    • Standard
    • Rum
1  Tack YNWA1998
Jeppemuhlhausen, Direktør på Hotel Alexandra, svarade på det här omdömetSvarade 7 januari 2016

Kære YNWA1998,

Først og fremmest vil vi gerne takke for den fine anmeldelse her på TripAdvisor og at vi sætter stor pris på, at i tog jer tid til, at dele den med os.

Vi er glade for, at i synes godt om sengen på værelset samt siddemulighederne, samt at badeværelset faldt så godt i jeres smag. Tak for de fine ord om vores personale i receptionen, som vi sætter stor pris på.

Vi er selvfølgelig kede af, at høre, at der var problemer med varmen på værelset og at WiFi'en var dårlig. Vi håber selvfølgelig, at i kontaktede receptionen, da vi altid vil gøre vores bedste for, at være behjælpelige og finde løsninger på disse problemer. Vi vil selvfølgelig gøre vores bedste for, at forbedre forholdene på værelset og på vores WiFi løbende, og beklager de gener begge ting måtte have medført.

Vi vil derudover også informere restauranten om jeres input, således at vi også her kan arbejde på at løfte niveauet fremadrettet.

Vi håber, at vi også en anden gang, kan byde velkommen på Hotel Alexandra.

Visa fler omdömen