Omdömet skrevs 7 augusti 2019 från mobil enhet

Om man inte använder self check in, eller vill fråga något i receptionen på dagtid, så var beredd på att stå länge i kö.
När vi kom, skulle vi fråga om parkering, då stod vi i minst en halvtimme i kö.

Fint rum vid första syn.
Sedan kändes det lite cheap.
Gnisslande (dock snabba) hissar, hyllan vid sängen var lös och vaggade när man ställde glas på den.
Ena fönstret saknade säkring, så när man öppnade det, då öppnades det fullt. Lite obehagligt när man bor på 6 våningen. Bra vi bara var två vuxna.
Fuktig /tung luft i rummet, provade ställa luftkonditioneringen, men det blev inte bättre, man kände det varje gång man kom in på rummet, vi sov ganska dåligt. Ändå var det inte så jättevarmt ute.
Finns frukost att köpa för 90dkk, men den provade vi inte.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Skuggi1982
KirilKotevski, Gæsteansvarlig på Wakeup Copenhagen, Borgergade, svarade på det här omdömetSvarade 9 september 2019

Dear Guest,

Thanks for sharing your thoughts and experience with us.

We are very sorry to hear that we could not live up to your expectations and thank you for your comment. Your feedback helps us get better.

We hope, you enjoyed your stay also in Copenhagen, and we can have the pleasure of welcoming you here again sometime in the future.

We wish you a pleasant Monday.
Yours Sincerely/Wakeup Team Tamara

Omdömet skrevs 4 augusti 2019 från mobil enhet

Billigt hotell som är väl värt pengarna. Trots det centrala läget var det tyst på rummet och dessutom var det fräscht. Små rum men som sagt - billigt. Åker jag tillbaka kan jag helt klart tänka mig att bo på samma ställe igen.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack linnterika
KirilKotevski, Gæsteansvarlig på Wakeup Copenhagen, Borgergade, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2019

Kære Linnterika,

Tusind tak for den fine anmeldelse,

Vi er så glade for, at I alle havde et rigtigt dejligt ophold hos os. Vi håber meget, at vi kan få lov til at byde jer velkommen igen en anden gang.

Vi ønsker dig en forstat god Fredag,
De bedste hilsner Wakeup Team/Tamara

Omdömet skrevs 24 juli 2019

Enkelt fräscht hotell med centralt läge nära Nyhavn. Byggarbetsplats i närheten under vår vistelse, dock ingen aktivitet då det var helg så vi stördes ej. Perfekt att hyra cyklar på hotellet och utgå därifrån, dock går de ej att förboka. Gott bröd till frukosten! Vi bodde här en natt.

Tack s5tefvxbky
Omdömet skrevs 23 juli 2019

Rent och fräscht Hotel centralt beläget. 10 min promenad från populära Nyhavn och Strøget.
Med massor av topp restauranger i närheten. Lugn gata med inte mycket trafik. Och lugnt på hotellet. Frukosten något trist men ok.

Tack RonnyJ225
Omdömet skrevs 13 juli 2019 från mobil enhet

När promenadstråk vid havet och centrala staden. Nytt och fräscht på hotellet. Små rum men helt okej. Toaletten består av en ”glaspodd” av frostat glas och skjutdörr. Lite speciellt men okej. Okej sängar.

Tack AStockhaus