Öppet i dag: 10:00 - 19:00
Spara
Boka i förväg

översatt av Google
Sätt du kan uppleva Torvehallerne på
från 86,20 US$
från 31,90 US$
från 133,20 US$
från 156,70 US$
1924 av 1 606 omdömen
Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

En modern saluhall som inbjuder till umgänge. Ett flertal matställen av olika karaktär och roliga butiker. Det finns något för alla!

Tack Rebecka J
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Ligger nära Nörreport station. Ett riktigt bra utbud av allehanda mat, blommor, dryck och restauranger. Fantastiskt ställe

Tack tordh846
Omdömet skrevs 6 mars 2018 från mobil enhet

Saluhallar med torghandel utanför.
Många olika slags restauranger och fik utöver chark, fisk, vin/sprit och ostdiskar.
Mkt olika superfood ställen med goda jucer, sallader, glutenfria foccatiasmörgås.
Min vän åt resans godaste smörrebrödet här på Hallens Smörebröd, de inga glutenfria alternativ så jag köpte mat i Super Fresh och tog med dit så vi åt tillsammans.
Luftiga, ljusa och fräscha saluhallar.

Tack Gungstol
Omdömet skrevs 2 mars 2018 från mobil enhet

Fantastiskt trevligt med mycket att köpa, bra priser på att fika och äta. Rent snyggt och trevligt! Vi både åt och drack gott samt köpte med presenter hem i form av fin choklad och härliga kryddor

Tack Amarund
Omdömet skrevs 28 februari 2018 från mobil enhet

Ett måste för alla matälskare. Underbar b plats med allsköns små matställe och råvaror. Passa på att äta lunch i någon av de små lunchbarerna. Mycket folk, så var beredd på trängsel, men väl värt det.

Tack hakni