“Vilken saluhall!”

Boka i förväg
Mer information
32,92 US$*
och över
Copenhagen Shore Excursion: City Sightseeing ...
Rankad som nr 9 av 421 saker att göra i Köpenhamn
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Detta är egentligen två saluhallar med en grönsaks- och blomstermarknad mellan. En modern och ny tappning av saluhall med ett antal trevliga ställen att umgås på. Helt klart värt ett besök!

Tack Annika A

Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

En modern saluhall som inbjuder till umgänge. Ett flertal matställen av olika karaktär och roliga butiker. Det finns något för alla!

Tack Rebecka J
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Ligger nära Nörreport station. Ett riktigt bra utbud av allehanda mat, blommor, dryck och restauranger. Fantastiskt ställe

Tack Tord H
Omdömet skrevs 6 mars 2018 från mobil enhet

Saluhallar med torghandel utanför.
Många olika slags restauranger och fik utöver chark, fisk, vin/sprit och ostdiskar.
Mkt olika superfood ställen med goda jucer, sallader, glutenfria foccatiasmörgås.
Min vän åt resans godaste smörrebrödet här på Hallens Smörebröd, de inga glutenfria alternativ så jag köpte mat i Super Fresh och tog med dit så vi åt tillsammans.
Luftiga, ljusa och fräscha saluhallar.

Tack Bea B
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 2 mars 2018 från mobil enhet

Fantastiskt trevligt med mycket att köpa, bra priser på att fika och äta. Rent snyggt och trevligt! Vi både åt och drack gott samt köpte med presenter hem i form av fin choklad och härliga kryddor

Tack Amarund

Resenärer som tittade på Torvehallerne tittade också på

Köpenhamn, Zeeland
Köpenhamn, Zeeland

Besökt Torvehallerne? Berätta vad du tyckte!