“Värt att besöka efter koncert på Vega ”
Omdöme om Osteria 16

Osteria 16
Rankad som nr 204 av 2 828 Restauranger i Köpenhamn
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Indre Vesterbro
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Mysigt gott och över vår förväntan
Gå hit och ät tapas njut av vinet
Man får 8 Tapas till bra pris - välj vitt rött eller öl
Avsluta med en drink

Datum för besöket: februari 2020
Tack L0ttiK

Omdömet skrevs 28 december 2019

Ganska smaklös mat tyvärr. Man blev serverad totalt 8 rätter varav 2 var goda. Resten hade man kunnat slänga ihop själv hemma utan några direkta kock-kunskaper. Restaurangen tog även betalt (40 DKK) för kranvatten (som dessutom inte var särskilt gott).

Datum för besöket: december 2019
Tack sofieg266
Omdömet skrevs 12 augusti 2018 från mobil enhet

Har hittat en ny favoritrestaurang! Fantastiskt god mat, åt 8 olika små rätter och alla var superba. Gott vin till, personalen supertrevliga och lokalen liten och mysig. Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: augusti 2018
Tack 916linn_aa
Omdömet skrevs 31 juli 2017

Svårt att kritisera maten som serverades när det är såpass låg prisnivå, men många recensioner vi läste gav sken av att det var väldigt hög nivå på maten. Det håller jag inte jag med om. Det smakar helt ok men inte utöver det vanliga och maten är överlag ganska enkel. Jag skulle säga att man får ungefär vad man betalar för. Känns som att potentialen finns där

Datum för besöket: juli 2017
Tack Jonas J
Omdömet skrevs 1 maj 2017 från mobil enhet

Mycket bra och lite undangömt ställe i västra köpenhamn en kvarts prommenad från centralen. Bra vin och fantastiska rätter på den fasta menyn. Ingen lyx utan snarare fokus på mat o hygge! :)

Datum för besöket: april 2017
Tack Anton T

Resenärer som tittade på Osteria 16 tittade också på

Köpenhamn, Zeeland
Frederiksberg, Köpenhamn

Köpenhamn, Zeeland

Besökt Osteria 16? Berätta vad du tyckte!