“Supergott!”

District Tonkin
Rankad som nr 250 av 2 907 Restauranger i Köpenhamn
Bra för: Affärsmöten
Middagsalternativ: Lunch
Område: Indre By (Innerstaden)
Omdömet skrevs 31 juli 2018 från mobil enhet

Supergott asiatiskt ställe! Vi tog nudelsallad som var super! Även goda egna homemade drinks, bla lemonad! Recommend Recommend!

Tack Navigate744740

Omdömet skrevs 24 juli 2018 från mobil enhet

Supergott och mysig lokal. Barnen var tveksamma men när koriandern var bortplockad så var de mycket nöjda.
Rekommenderad!

Tack stefanmW9065OS
Omdömet skrevs 25 september 2017 från mobil enhet

Mysig lokal och fantastiskt fräsch mat. Deras nudelsallad med tofu var Rekommenderas varmt och jag kommer besöka Tonkin igen!

Tack Karin L
Omdömet skrevs 23 september 2017 från mobil enhet

Brukar inte föredra asiatisk mat men det här var fantastiskt! Gott och fräscht, trevlig personal och charmig lokal!

Tack Ingrrrid
Omdömet skrevs 4 september 2017

Var nöjd med deras käk, snygg restaurang, trevlig personal. Tyckte att det smakade lite annorlunda mot vad jag tidigare ätit i asiatiska smaker och det gjorde stället unikt! rekommenderas.

Tack Joel A

Resenärer som tittade på District Tonkin tittade också på

Köpenhamn, Zeeland

Besökt District Tonkin? Berätta vad du tyckte!