“Topp!”

District Tonkin
Rankad som nr 250 av 2 905 Restauranger i Köpenhamn
Bra för: Affärsmöten
Middagsalternativ: Lunch
Område: Indre By (Innerstaden)
Omdömet skrevs 24 juli 2018 från mobil enhet

Supergott och mysig lokal. Barnen var tveksamma men när koriandern var bortplockad så var de mycket nöjda.
Rekommenderad!

Tack stefanmW9065OS

Omdömet skrevs 25 september 2017 från mobil enhet

Mysig lokal och fantastiskt fräsch mat. Deras nudelsallad med tofu var Rekommenderas varmt och jag kommer besöka Tonkin igen!

Tack Karin L
Omdömet skrevs 23 september 2017 från mobil enhet

Brukar inte föredra asiatisk mat men det här var fantastiskt! Gott och fräscht, trevlig personal och charmig lokal!

Tack Ingrrrid
Omdömet skrevs 4 september 2017

Var nöjd med deras käk, snygg restaurang, trevlig personal. Tyckte att det smakade lite annorlunda mot vad jag tidigare ätit i asiatiska smaker och det gjorde stället unikt! rekommenderas.

Tack Joel A
Omdömet skrevs 18 juli 2017 från mobil enhet

En liten vietnamesisk pärla med en innergård som får en att färdas längre söderut i sinnet än till Köpenhamn.
En oas en tvärgata från turistmyllret på Strøget. Här finner man lugnet över en öl och bahn mi. Rekommenderas varmt!

Tack LindaMPettersson

Resenärer som tittade på District Tonkin tittade också på

Köpenhamn, Zeeland

Besökt District Tonkin? Berätta vad du tyckte!